شماره ۴۵۵ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

روزنامه خیلی خوب و مطالب ارزنده‌ هستند لطفا در روزنامه بخشی به عنوان گلایه‌ها با موضوع مردم‌ و مسئولان طراحی کنید.
شهروند: حتما این کار را خواهیم کرد.
سلام لطفا وضعیت کارکنان قراردادی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران تهرانپارس را پیگیری کنید چون ما همخانواده‌ایم ولی با گذشت 10 یا 15 سال هنوز قراردادی هستیم امیدوارم انعکاس داده و جوابش چاپ شود.
شهروند: با استعلام از مسئولان مجتمع دارويي و درماني هلال ايران مشخص شد كه هيچ نيروي قراردادي با سابقه 10سال كار در اين مجتمع وجود ندارد. ضمنا تاكنون نيروهاي مرتبط با فعاليت‌هاي درماني و تخصصي مجتمع كه تحصيلات دانشگاهي با 3سال سابقه كار داشتند حايز وضعيت استخدامي «پيماني اين مجتمع» شده‌اند. به علاوه، سالانه تعدادي از نيروهايي كه مدرك تحصيلي غيرمرتبط با فعاليت‌هاي اين مجتمع دارند يا حتي آناني كه فاقد تحصيلات دانشگاهي هستند، اگر در ارزيابي شغلي رضايت و تأييد مسئولان مجتمع را به‌دست آورند تبديل وضعيت استخدامي داده مي‌شوند.
با یاد خداوند و درود بر پرسنل شریف روزنامه وزین شهروند که با متانت و درک اصول و تعهد رسانه‌ای حقایق جامعه را عالمانه و به دور از تعصبات منفی رصد می‌نمایند: نکته‌ای که تاکنون جامعه‌شناسان اشاره‌ای به آن نکرده‌اند، استفاده از روش‌های سنتی و نخ‌نماشده مدیریت است که پرسنل هر مجموعه‌ای موظف به گزارش کار روزانه و ماهانه و سالیانه به مافوق خویش است تا مدیرش با آگاهی درست از ماوقع تحت اختیارش بتواند در حدود اختیاراتش تغییراتی را به وجود آورد تا عملکرد اشتباه تکرار نشود و باعث بدبینی جامعه نشود و خوراکی‌ برای رسانه‌های ضدایرانی فراهم نشود. نگاهی گذرا به اعلام اختلاس و تکرار آنها تاثیر مخربی بر اخلاقیات جامعه می‌گذارد که چرا خاطیان از قانون و فراقانونیان محاکمه نمی‌شوند و اطلاع‌رسانی انجام نمی‌گیرد و بدیهی است که این روش مدیریت ظلمی مظاعف بر افرادی وارد می‌کند که خالصانه خدمت می‌نمایند. با احترام: ناصر وجدانی، تهران.
شهروند: قابل توجه مسئولان محترم!  اعتماد عمومی کیمیایی است که اگر از کف برود به آسانی باز نخواهد گشت!
با سلام، مدتی است یک آگهی سیاه فروش خودرو بهترین صفحه روزنامه را اشغال و خوانندگان را از دسترسی به مطالب مهم و مقالات خوب، محروم کرده است. داشتن آگهی بد نیست اما نه با این حجم آن هم در این صفحه.
شهروند: چه کنیم دوست عزیز بالاخره روزنامه به آگهی نیاز دارد. پوزش ما را پذیرا باشید.
کاریکاتور روزنامه چاپ یکشنبه عالی بود.
شهروند:   سپاسگزاریم.
دوپهلوگویی مسئولان نشانگر عدم وجود عزم راسخ دولت در مبارزه با فساد است.
شهروند: چه عرض کنیم ؟!


تعداد بازدید :  265