93درصد شکایات حوزه فناوری اطلاعات مربوط به اینترنت است. این موضوع را مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرده و به ایسنا گفته است: «بعد از اینترنت بیشترین شکایات مربوط به تلفن همراه و تلفن ثابت و کمترین شکایت مربوط به سرویسهای خدمات ارزش افزوده، تشعشعات، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان است.» به گفته او از ابتدای سال ۹۸ تا پایان تیرماه، ۳۰ هزار و ۷۵۸ شکایت در سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ ثبت شده بود که به ۲۴ هزار و ۶۲۱ شکایت رسیدگی شده و ۶ هزار و ۱۳۷ شکایت در حال رسیدگی است.