شماره ۴۵۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

برایانت، جردن را جا گذاشت
کوبی برایانت، بسکتبالیست اسطوره‌ای تیم لس‌آنجلس‌لیکرز، 9 امتیاز مورد نیاز برای رد شدن از امتیازات مایکل جردن افسانه‌ای را به‌دست آورد و با پشت سر گذاشتن او به سومین بازیکن امتیازآور تاریخ لیگ بسکتبال آمریکا موسوم به «ان‌بی‌ای» تبدیل شد. کوبی با کسب 26 امتیاز در بازی ‌هزار و دویست و شصت و نهم خود در لیگ به رکورد 32310 امتیاز رسید؛ درحالی‌که مایکل جردن پس از انجام 1039 بازی 32292 امتیاز کسب کرده بود. حالا فقط کریم عبدالجبار (38387 امتیاز) و کارل مالون (36928 امتیاز) بالاتر از برایانت هستند. البته کریم عبدالجبار 6000 امتیاز بیشتر از برایانت دارد و رسیدن به رکورد او تقریباً غیرممکن است.

ورود رئال به جام‌جهانی باشگاه‎‌ها
رئال‌مادرید درحالی از ساعت 23 امشب به وقت تهران در اولین بازی خود در یازدهمین دوره جام‌جهانی باشگاه‌ها به مصاف کروزآزول، پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان آمریکای‌شمالی می‌رود که جام این رقابت‌ها را در ویترین خود کم دارد. موضوع جالب درباره اولین بازی نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، تغییر مکان این بازی بود.تصمیم فیفا برای تغییر مکان برگزاری بازی رئال‌مادرید و کروز آزول از رباط به مراکش باعث بی‌نظمی در آمادگی پلیس برای این بازی شد و علاوه بر مشکلات لجستیکی، باید تغییراتی در سطح امنیتی ایجاد شود.

حراج خیریه پیراهن‌های رونالدو و مسی
لوکاس پودولسکی، مهاجم آرسنال برخی از اشیای یادگاری خود را در حراجی به فروش گذاشت تا عواید آن را به امور خیریه برساند. در این حراجی خیریه آنلاین، پیراهن امضاشده مسی با ۱۳۰۰ و پیراهن رونالدو در رئال‌مادرید با ۱۰۰۰ یورو به فروش رسید. کفش‌های تیاگو الکانتارا، وسایل شخصی پودولسکی و پک کامل مجموعه «ارباب حلقه‌ها» به امضای کریستوفر لی، بازیگر این فیلم‌ها، برخی از اشیای فروخته‌شده در این حراجی بودند.


تعداد بازدید :  379