شماره ۴۵۳ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ آذر
صفحه را ببند
تكميل مسكن مهر شهرك پيامبر اعظم(ص) نيازمند 5‌هزار ميليارد ريال اعتبار است

استاندار هرمزگان به اتفاق فرشيد دستوان، مديركل راه و شهرسازي و جمعي از مديران استان از پروژه‌هاي درحال ساخت اداره كل
 راه و شهرسازي هرمزگان واقع در شهر بندرعباس بازديد كرد.
فرشيد دستوان در حاشيه بازديد استاندار از پروژه‌هاي راه و شهرسازي گزارشي از روند پيشرفت فيزيكي پروژه‌هاي راه و شهرسازي ارایه كرد.
وي با بيان اين‌كه مسكن مهر شهرك
 پيامبر اعظم(ص) يكي از دغدغه‌هاي اصلي راه و شهرسازي هرمزگان است، خاطرنشان كرد: طي سال‌هاي اخير جمعيت زيادي در اين شهرك مستقر شده‌اند كه مي‌طلبد با همكاري ارگان‌هاي مربوطه زيرساخت‌هاي لازم اين شهرك نيز فراهم تا سرعت بيشتري به ساخت مسكن‌هاي درحال احداث داده شود.
وي تكميل زيرساخت‌هاي آب، برق و فاضلاب را از ضرورت‌هاي اسكان در اين شهرك نام برد و گفت: تاكنون هزينه‌هاي زيادي براي اسكان جمعيت شهر بندرعباس در اين شهرك شده است كه مي‌طلبد اين مهم در آينده‌اي نزديك به سرانجام برسد.
به‌گفته دستوان، پروژه مسكن مهر شهرك پيامبر اعظم(ص) بندرعباس تاكنون بيش از 15‌هزار ميليارد ريال هزينه در بر داشته است.
وي ادامه داد: طبق برآوردهاي انجام شده براي اتمام مسكن مهر شهرك پيامبر اعظم(ص) به اعتباري بالغ بر 5‌هزار ميليارد ريال احتياج است.
مديركل راه و شهرسازي ابراز اميدواري كرد: اين پروژه تا پايان‌سال آينده به اتمام برسد.
در اين بازديد همچنين مشكلات و مسائل شهرك پيامبر اعظم(ص) بندرعباس مورد بررسي قرار گرفت و استاندار هرمزگان بر رفع سريع‌تر مشكلات آن شهرك تاكيد كرد.
در ادامه اين بازديد ميداني از عمليات اجرايي بزرگراه شهيد رجايي به طول 5 كيلومتر و اعتباري بالغ بر 50 ميليارد ريال و پروژه 16 و نيم هكتاري به طول يك كيلومتر و 500 متر و اعتبار با لغ بر 100 ميليارد ريال بازديد شد.
در اين روز همچنين از پروژه بلوار 30 متري به طول يك كيلومتر و با 60‌درصد پيشرفت فيزيكي، حد فاصل بلوار پرديس و بلوار امام خميني، شهر بندرعباس بازديد و روند پيشرفت فيزيكي آن مورد بررسي قرار گرفت.
استاندار هرمزگان در حاشيه بازديد از اين طرح‌هاي عمراني ابراز اميدواري كرد: با عزمي كه در ساخت پروژه مسكن مهر پيامبر اعظم(ص) بندرعباس وجود دارد بتوان تا پايان‌سال آينده به اتمام برسد.
جادري افزود: به دنبال رفع مشكلات و مسائل مردم در پروژه مسكن مهر استان به ويژه شهرك پيامبر اعظم(ص) هستيم و امروز با مديران و مسئولان مربوطه به منظور بررسي مسائل و مشكلات اين شهرك بازديدي انجام داديم.
وي با بيان اين‌كه اميدواريم بتوانيم نيازهاي عمده ساكنان اين شهرك را تا پايان‌سال رفع كنيم، خاطرنشان كرد: مشكلاتي از قبيل تصفيه آب، پمپاژ فاضلاب، روشنايي معابر، آسفالت گذرگاه ها و... تا پايان‌ سال‌جاري حل خواهد شد.
استاندار هرمزگان از بهره‌برداري 5 مدرسه در شهرك پيامبر اعظم(ص) تا آغاز ‌سال تحصيلي آينده خبر داد و افزود: تا اول مهرماه ‌سال آينده 5 مدرسه در شهرك پيامبر اعظم(ص) به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وي با بيان اين‌كه مردم به درستي مشكلات فعلي دولت را مي‌دانند، بيان كرد: دولت با كمبود بودجه در حوزه پروژه عمراني روبه‌رو است اما با مديریت خوب مديران و مسئولان اميدواريم بتوانيم همچنان اين پروژه‌ها را بدون مشكل پيش ببريم.


تعداد بازدید :  221