برج ایفل بلا و صدا سیمای ناقلا | شهاب پاکنگر| احسنت به صدا سیما که با تغییر لوگوی باشگاههای ورزشی جلوی آسیبهای اجتماعی را میگیرد. در نمونههای قبلی، وقتی دیدند توله گرگهای باشگاه رم بزرگ شدهاند، آنها را از شیر گرفتند. یا آن شیطان وسط لوگوی منچستر یونایتد را حذف کردند که یک وقت نیاید ما بچههای توی خانه را گول بزند. در آخرین مورد هم، برنامه این هفته ورزش و مردم، لوگوی پاریسنژرمن را تغییر و جای برج ایفل یک چیز دسته بیل مانند قرار داد. البته این کار نیز مانند تمام موارد قبل بدون حکمت نبود.
اگر به سازه برج ایفل نگاه کنید، متوجه میشوید این سازه بیش از حد فراخ نای است، اصلا چه معنی دارد یک برج آنقدر تصویر زشت و زنندهای داشته باشد، وقتی برج میلاد به این راست قامتی و قشنگی هست، چرا باید با نشان دادن لوگوی یک باشگاه غربی، جوانان را به لایی خوردن ترغیب کنیم؟! نکته دیگری که در مورد شکل برج ایفل در در لوگوی باشگاه باید در نظر گرفت انحناهای برج ایفل است. ما شبیه این انحنا را فقط در سیب میبینیم. وقتی جوان ایرانی این لوگو را در تلویزیون ببیند ممکن است یکهویی هوس سیب کند و با این شرایط اقتصادی هم که هرکسی توان خریدسیب را ندارد. پس ممکن است به انحراف کشیده شود و سراغ راههای غیراخلاقی مثل استفاده از قلیان دوسیب در خانه برود و با این کار به سلامتش آسیب برساند.
راستش را بخواهید توجیه دیگری به ذهنمان نرسید، ولی اگر کسی از بچههای اصلاح لوگوی سازمان، این مطلب را میخواند به ما بگوید از کدام مغازه خرید میکند، شاید مشکل ما هم حل شد.