شماره ۴۵۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ آذر
صفحه را ببند
برترین اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی در ‌سال 2014

3 هفته به پایان‌سال میلادی باقی‌مانده و زمان خوبی برای پیدا کردن بهترین‌های‌سال 2014 است. ارایه‌دهندگان خدمات و محصولات با جمع‌آ‌وری اطلاعات فهرستی از بهترین‌های خود را منتشر می‌کنند. گوگل‌پلی نیز فهرست بهترین اپلیکیشن‌های خود را منتشر کرده است. 73 اپلیکیشن در زمینه‌های مختلف از بازی گرفته تا به اشتراک‌گذاری ویدیو در فهرست گوگل‌پلی وجود دارد که هرکدام از آنها بین 100 تا 500‌میلیون بار نصب شده‌اند.
دنیای موسیقی
مدت‌هاست اپلیکیشن شازم یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیای موسیقی آندروید است.
کارتونی‌ها
علاقه‌مندان به فیلم‌های کارتونی مخاطبان اصلی این اپلیکیشن هستند. محصولات کمپانی دوست‌داشتنی دیزنی که بسیاری از کارتون‌های دوست‌داشتنی دوران کودکی ما را ساخته و این روزها هنوز هم در دنیای انیمیشن پیشرو است در این اپلیکیشن در دسترس شماست.
دنیای موازی
این اپلیکیشن که سایت آن تا چندی پیش محبوب کاربران حرفه‌ای شبکه‌های اجتماعی بود، یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که برای تنظیم سریع آنچه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود در دسترس کاربران است.
نت‌بردارهای حرفه‌ای
مدت‌هاست اپلیکیشن‌هایTo Do List‌ها و نت‌برداری‌ها برای راحتی کار طراحی و تولید می‌شود. یکی از محبوب‌ترین‌های این اپلیکیشن‌ها در‌سال 2014 اپلیکیشن Todoist است. به این برنامه روی موبایل، روی دسک‌تاپ، مرورگر و ایمیل‌تان دسترسی خواهید داشت. این اپلیکیشن تقریبا همه جا با شماست.
ایموجی‌بازی
این اپلیکیشن به سلیقه شما ایموجی می‌سازد، ایموجی‌هایی که بتوانید در هر شبکه اجتماعی و هر اپلیکیشنی از آن استفاده کنید.
مرا به خاطر بیاور
این اپلیکیشن تلنگری است به خاطرات شما؛ با اتصال آن به شبکه‌های اجتماعی که در آنها فعالیت می‌کنید هر روز به شما می‌گوید پارسال، 2‌سال پیش یا 3‌سال پیش در این روز در فیس‌بوک، توییتر یا اینستاگرام چه محتوایی منتشر کردید یا کجا بودید.


تعداد بازدید :  335