شماره ۱۶۸۸ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#سلام_بر_رمضان # سعید_فتاحی

با شروع ماه مبارک رمضان، این هشتگ به ترند اول توییتر فارسی تبدیل شد. مردم در توییت‌های مختلف، آیه‌هایی از قرآن، دعاهای مخصوص این ماه و شعرهای مختلف را در صفحات خود به اشتراک می‌گذارند و از این هشتگ در کنار متون خود استفاده می‌کنند. چند توییت منتخب را در زیر می‌خوانید:    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات: «‌سال قبل، افطاری‌دادن از بیت‌المال را در وزارت ارتباطات ممنوع کردیم و صدها‌میلیون تومان صرفه‌جویی را به گسترش دسترسی همگانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده اختصاص دادیم. امسال هم این رویه را ادامه می‌دهیم. اتفاقا مدیران از جیب شخصی خودشان افطاری بدهند، ثوابش هم بیشتره.»
چه تصمیم خوبی گرفت دولت که برگزاری مراسم افطاری با بودجه دستگاه‌های دولتی رو ممنوع کرد. امیدواریم کسی تخلف نکنه.
بياییم فرهنگ‌سازي كنیم. به جاي اين‌كه به هم افطار بديم، به اونايي كه نيازمندن غذا بديم. به خدا منظور خدا از روزه يه چيز ديگه بود.
عجب خدای مهربونی داریم که لایق دونست من گناهکار رو هم تو این ضیافت عظیم دعوت کنه.
تو این وضع گرونی ساده‌ترین افطاری هم خدا تومن پولش میشه. شیر و خرما و اینا رو می‌گم!
جسمت را رها کن. به روحت بچسب و وجودت را در این ماه برکت خدایی کن.
به حق این ماه مبارک مسئولان یه فکری به حال سفره‌های مردم که با این وضع گرونی روزبه‌روز در حال کوچکتر شدنه بکنن... حیف این مردمه واقعا. قدرشونو بیشتر بدونن.
 
حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا انتقادها از سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات لیگ را به اوج خود رساند. او که امسال به هر دلیلی با هجمه سنگین هواداران سرخابی روبه‌رو بود،‌ حالا بعد از حذف زودهنگام نمایندگان ایران از آسیا لحظات سختی را سپری می‌کند.
سعید فتاحی میگه با تیم ‌ملی صحبت کردیم تا اردوی تیم ‌ملی سه روز دیرتر شروع بشه. حالا مربی تیم ‌ملی کیه باهاش هماهنگ کردن، الله اعلم.
ولی سعید فتاحی کی شد همه‌کاره فوتبال ایران؟
این سعید فتاحی واقعا چرا آن‌قدر مصاحبه می‌کنه؟ از تلفن باجه‌ای هم بهش زنگ بزنن، جواب میده، مصاحبه می‌کنه.
فتاحی بزرگترین ضربه رو به پرسپولیس و استقلال زد و مقصر اصلی حذف دو نماینده شایسته ایران از آسیاست.
مشکل از فتاحی نیست. مشکل از سیستم مدیریتی تاجه که امثال سعید فتاحی توش رشد می‌کنن.
اگر محمد دادکان و صفایی فراهانی رئیس فدراسیون فوتبال بودن، می‌خوام بدونم بازم این سعید فتاحی می‌تونست بشه رئیس کمیته مسابقات؟


تعداد بازدید :  423