شماره ۱۶۶۴ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۰ فروردين
صفحه را ببند
تیتربازی

هدیه تهرانی به همراه آپاندیس در اسپانیا
هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «Imagineindia» فهرست هیأت داوران بخش مسابقه خود را درحالی اعلام کرد که نام مهدی رحمانی، فیلمساز ایرانی در کنار داورانی از کشورهای اسپانیا، لهستان، ایران، روسیه، هند و قزاقستان دیده می‌شود.‌ همچنین فیلم‌های سینمایی «روزهای نارنجی» ساخته آرش لاهوتی با بازی هدیه تهرانی و علی مصفا و «آپاندیس» ساخته حسین نمازی به نمایندگی از سینمای ایران در بخش مسابقه فیلم‌های بلند این جشنواره حضور دارند.

افشاگری درباره مرگ بهرام شفیع!
پسر مرحوم شفیع اعلام کرد که پدرش به‌دلیل اشتباه پزشکی از دنیا رفته است. امیر اقبال شفیع، پسر مجری و گزارشگر مطرح فوتبال ایران که ‌سال 97 از دنیا رفت، گفته است: «سه پزشک اشتباه کردند. تشخیص آنها این بود که پدرم سرما خورده است. به دلیل مشکل پنج‌ساله قلب پدرم، ساده‌ترین کار این بود که یک نوار قلبی بگیرند ولی حتی این کار را نکردند.»

جواد عزتی و ستاره پسیانی در دوزیست
با آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، جواد عزتی و ستاره پسیانی به‌عنوان نخستین بازیگران به این پروژه پیوستند. «دوزیست» یک فیلم اجتماعی به تهیه‌کنندگی سعید خانی است و گفته می‌شود یکی از پربازیگرترین فیلم‌های امسال سینمای ایران است. این فیلم دومین همکاری سعید خانی و برزو نیک‌نژاد به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان بعد از فیلم «لونه زنبور» است.


تعداد بازدید :  404