شماره ۴۴۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
شکست شاگردان درخشان مقابل ذوب‌آهن در نیمه‌نهایی جام حذفی
پرسپولیس نه، یک پرسپولیسی به فینال رسید

شهروند| از یک پای فینال جام حذفی روز گذشته در ورزشگاه آزادی رونمایی شد، جایی که ذوب‌آهن موفق شد بعد از حذف استقلال، پرسپولیس را هم از پیش بردارد و یک گام دیگر برای رسیدن به سومین قهرمانی‌اش نزدیک‌تر شدند.
تماشاگران چطور مجوز گرفتند؟
در حالی که روز چهارشنبه کمیته استیناف بعد از جلسه‌ای که درخصوص اعتراض پرسپولیس به محرومیت تماشاگرانش برگزار کرد، رسما اعلام کرد دیدار سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن در نیمه‌نهایی
جام حذفی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود، به یک باره در فاصله کمتر از 24 ساعت تا زمان برگزاری بازی، همه‌چیز تغییر کرد. به نظر می‌رسید حتی پرسپولیسی‌ها نیز از نبود هوادارانشان مطمئن شده بودند اما تاج پس از برگزاری جلسه با درخشان اعلام کرد با نظر نصیرزاده، رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون، محرومیت پرسپولیس شامل جام حذفی نمی‌شود.
10 نفره اما این‌بار شکست
با رسیدن برخی از مصدومان پرسپولیس و حضور هواداران به نظر می‌رسید تمام شرایط برای درخشان و تیمش مهیاست تا بعد از 2‌سال پرسپولیس را به فینال جام حذفی ببرند. پرسپولیس تا دقیقه 70 نیز شکل یک تیم برنده را داشت اما یحیی گل‌محمدی و ذوب‌آهن غول‌کش که کاملا اوج گرفته، در 20 دقیقه همه چیز را به سود خود بازگرداندند. محمد نوری، روند گلزنی‌اش برای پرسپولیس را حفظ کرد اما مرتضی تبریزی بازی را به تساوی کشاند. در حالت تساوی، سرخپوشان با اخراج اومانیا 10 نفره شدند و برخلاف دربی این بار شکست در لحظات پایانی برای پرسپولیس با گل سانتوز، بازیکن برزیلی ذوب‌آهن رقم خورد.
ذوب‌آهن در اندیشه سومین قهرمانی
تیم ذوب‌آهن که روز گذشته پنجمین پیروزی متوالی‌اش را در لیگ و جام حذفی جشن گرفت حالا یک پای فینال است و باید امروز منتظر بنشیند تا از بین نفت تهران و پدیده یک تیم در مشهد جشن صعود به فینال را بگیرد تا حریف شاگردان یحیی گل‌محمدی مشخص شود. ذوب‌آهن چهارمین حضور خود را در فینال تجربه خواهد کرد. از 3 بار قبلی، این تیم 2 بار توانسته جام قهرمانی را بالا ببرد. حالا گل‌محمدی که بعد از شکست در فینال جام حذفی روی نیمکت پرسپولیس، تجربه بالایی دارد، قصد دارد تیمش را به سوی سومین قهرمانی پیش ببرد.
گل‌محمدی:   پرسپولیسی‌ام و شادی نکردم
یحیی گل‌محمدی، سرمربی ذوب‌آهن پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:  «با توجه به حساسیت بازی نیمه اول کیفیت خوبی نداشتیم و محتاط بازی کردیم اما نیمه دوم به جو ورزشگاه عادت کردیم و توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم و با استفاده از پاس‌های کوتاه در عمق به گل برسیم.» او افزود:   «من بعد از گل پرسپولیس خوشحالی نکردم و این برمی‌گردد به علاقه من به پرسپولیس و این‌که من طرفدار این تیم هستم.»
درخشان:   ما را بازاندند!
حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس نیز درباره شکست تیمش در نیمه نهایی حذفی عنوان کرد:  «متاسفانه داور بازی با گل‌گهر با محروم کردن بنگر، قوای تیم ما را کم کرد. از طرفی ما را با شرایط بیرونی درگیر کردند و هر روز یک تصمیم درباره باتماشاگر یا بی‌تماشاگر بودن بازی امروز دریافت کردیم. در همین بازی داور بی‌دلیل اومانیا را اخراج کرد و فکر می‌کنم دوست نداشتند پرسپولیس به فینال برسد و ما را بازاندند! با این حال به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم و امیدوارم گل‌محمدی به‌عنوان یک پرسپولیسی موفق باشد.

 


تعداد بازدید :  294