شماره ۴۴۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

 رونالدو   بازهم جایزه گرفت
فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال، جایزه بهترین گلزن فوتبال دنیا در ‌سال 2013 را به کریستیانو رونالدو اهدا کرد. بازیکن رئال‌مادرید در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌‌های اجتماعی ضمن قدردانی از مسئولان فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ نوشت: «کسب جایزه بهترین گلزن جهان در‌ سال 2013 از سوی فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال مایه افتخار من است. از همه شما بابت این جایزه تشکر می‌کنم.»

فیلم مسی، بخشش مسی
فرجام‌خواهی مسئولان باشگاه بارسلونا علیه کارت زرد لیونل مسی در بازی مقابل والنسیا، باعث بخشیده شدن این کارت زرد شد. فرناندس بوربالان، داور بازی اما این اقدام مسی را تلاش برای به تأخیر انداختن بازی قلمداد و او را با کارت زرد جریمه کرد. البته مسی این روزها دغدغه‌ای به بزرگی نمایش مستندی از خودش به کارگردانی الکس دلا ایگلسیا دارد. فیلمنامه این فیلم اکران‌شده در مادرید و بارسلونا توسط خورخه والدانو نوشته شده و در بوینس آیرس، روساریو و بارسلونا فیلمبرداری شده است. در این شرایط، بارسا در یک جریان دادگاهی دیگر هم پیروز شد. فرجام‌خواهی باشگاه نزد دادگاه حکمیت ورزش برای لغو محرومیت از فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات مورد پذیرش قرار گرفت و از دیروز، دادگاه کار خود را برای بررسی دوباره پرونده بارسا آغاز کرد.

زندانی بایرن آزاد می‌شود
در شرایطی که دوسوم مدت حبس «برنو» سپری شده، به نظر می‌رسد شرایطی برای آزاد‌ی پیش از موعد او درحال فراهم شدن است. این بازیکن 25ساله در فاصله 10روز تا شروع ‌سال نو میلادی توسط یک دادگاه به‌عنوان فردی آزاد معرفی می‌شود و به این ترتیب می‌تواند تعطیلات کریسمس را همراه با خانواده‌اش پشت سربگذارد. برنو، ژوئیه‌ سال 2012 ویلای خود را به عمد آتش زد که مبلغی از اداره بیمه دریافت کند اما توسط دادگاه به 3‌سال و 9 ماه حبس محکوم شد.

کنسرت رونی برگزار شد
بازیکنان منچستریونایتد چهارشنبه گذشته جشن کریسمس خود را برگزار کردند که وین رونی هم حسابی شیرین‌کاری کرد. یکی از 9 بازیکن دارای 100 بازی ملی در تیم‌ملی انگلیس در این مراسم روی سن، برای دیگر بازیکنان شیاطین‌سرخ کنسرت برگزار کرد تا هم‌تیمی‌هایش را به وجد بیاورد. رونی البته قبلا هم سابقه انجام کارهای عامه‌پسند را داشته و بارها با کارهای مشابه، بازیکنان منچستریونایتد را خوشحال کرده است!


تعداد بازدید :  307