شماره ۱۶۲۶ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲ اسفند
صفحه را ببند
تریبون

علی دایی:  «مسابقه با الریان قطر، بازی سخت و سطح بالایی بود؛ با ترکیبی جوان به میدان رفتیم و همین ‏موضوع روی عملکرد تیم تأثیر گذاشت. نفرات ما کم‌تجربه بودند ولی با این شرایط، نمایش قابل قبولی برابر ‏الریان ارایه کردیم‎. در دقیقه ۸۵ فرصت بسیار خوبی داشتیم که اگر آن را به گل تبدیل می‌کردیم، پیروز می‌شدیم؛ ‏متاسفانه از این فرصت استفاده نکردیم و درنهایت باختیم. تیم ما تجربه لازم برای رویارویی با تیم قدرتمندی ‏مثل الریان را نداشت.‏»
 
برانکو ایوانکوویچ: «طرفدار ضربه پنالتی چیپ نیستم. یحیی گل‌محمدی مقابل چین در نیمه نهایی جام ‏ملت‌های‌سال 2004 این ضربه را زد. اگر آن توپ گل می‌شد ما در فینال بازی می‌کردیم که نشد. این ضربات ‏ریسک بالایی  دارد، اما اگر به گل تبدیل شود خیلی زیبا خواهد شد. متاسفانه ‌ برنامه‌ریزی این طور شده و ما ‏نمی‌توانیم روی آن تأثیرگذار باشیم. بازی‌های خودمان را به خاطر لیگ قهرمانان آسیا بر هم زدیم. این فشردگی ‏نه تنها در ایران بلکه برای بازیکنان جهانی هم مشکل‌ساز می‌شود. به همین دلیل حسین ماهینی و محمد ‏انصاری را به دلیل مصدومیت سنگین از دست دادیم.‏»
 
محمد اصفهانی: «بعد از انتشار نوار مرکب‌خوانی استاد شجریان در ماشین در حین مسافرت و شنیدار صدای بنان از استاد پرسیدم چرا بازخوانی آثار بنان را انجام نمی‌دهید و استاد گفتند بنان جای بازخوانی ندارد و آثاری را باید بازخوانی کرد که بتوانی بهتر از نسخه اصلی ارایه بدهی. تمام این گفته‌ها و درس اساتید بزرگ من، باعث شدند تا همواره طالب تنوع و به چالش‌کشیدن خودم باشم و گذشته خودم را، حتی اگر گذشته خوبی باشد، تکرار نکنم.»

لوریس چکناواریان: «همایون خرم هنرمند بزرگی بود، همان‌طور که دوست خوبی هم بود. ایشان در ۲۰‌سال اخیر عمرشان در تمام کنسرت‌های من شرکت می‌کردند. به عقیده من، داشته‌های ما، هدایای خداوند هستند و طبق گفته جبران خلیل جبران «بچه از مادر متولد می‌شود، اما از مادر نیست» موسیقی هم از ما ایجاد می‌شود اما متعلق به ما نیست و قدرت الهی است که باعث خلق آثار می‌شود.»


تعداد بازدید :  522