شماره ۱۶۲۶ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲ اسفند
صفحه را ببند
انجام عملیات دریایی توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان

نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان طی عملیاتی دریایی توسط 4 فروند شناور موتوری گلف به پاکسازی دریا و جلوگیری از صید غیرمجاز  در حوزه استحفاظی گمیشان پرداختند. نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان طی عملیاتی دریایی توسط 4 فروند شناور موتوری گلف به پاکسازی دریا و جلوگیری از صید غیرمجاز  در حوزه استحفاظی گمیشان پرداختند.
محمدعلی شربتدار:گلستان|  به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، فرمانده یگان حفاظت شیلات استان با اعلام این خبر گفت: نیروهای این یگان در این عملیات توانستند  مقدار 31 کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع سفید، کپور و کفال، دو دستگاه قایق موتوری و دو دستگاه جی پی اس را از متهمین کشف و ضبط کنند. سرهنگ پاسدار غلامرضا شفائی زاده بیان داشت: همچنین در عملیاتی دیگر جهت حفاظت از دامهای خاویاری و مقابله با صیادان غیر مجاز  مامورین یگان حفاظت شیلات استان توانستند در حوزه خواجه نفس 2 صیاد غیر مجاز را همراه با آلات و ادوات صیادی شناسایی و دستگیر نمایند.
وی گفت: در این عملیات یک دستگاه قایق موتوری 3 کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع کفال ریز صیادان غیر مجاز کشف شد. همچنین در ادامه این عملیات در منطقه گمیشان تعداد 555 رشته دام فلسدار و 9 شاخه لنگر بلاصاحب جمع آوری شد و تعداد 7 قطعه بچه ماهی خاویاری به صورت زنده از دامهای غیر مجاز جداسازی و در دریا رهاسازی گردید.
فرمانده یگان حفاظت شیلات استان در پایان گفت: متهمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گمیشان هدایت شدند.

 


تعداد بازدید :  355