شماره ۴۴۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
امام جمعه موقت تهران:
ايجاد تنش در دانشگاه‌ها خيانت است

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این‌که سیاست‌زدگی، ایجاد تنش‌ها و دو قطبی کردن دانشگاه‌ها خیانت است، افزود: از طرفی نیز مسأله بی‌توجهی به مسأله سیاست یعنی سیاست‌گریزی در شأن یک مسلمان نیست.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز جمعه تهران با بیان این‌که محیط دانشگاه‌ها باید اخلاقی و دینی باشد و دانشگاه و دانشجو سیاست‌زده نشود، خاطرنشان کرد: طرح خائنانه دشمن در منطقه ایجاد فضای سرگرمی داخلی برای جهان اسلام جهت فراموش کردن مسأله اصلی جهان اسلام و منطقه یعنی اسراییل است و این تکفیری‌ها به جای این‌که با اسراییل و جهانخواران و کسانی که با اسلام عناد ذاتی دارند مقابله کنند، سلاح‌های خود را به طرف برادران خود گرفته‌اند.
امام جمعه موقت تهران گفت: دانشگاه‌های ما به فضل الهی در فضای حسینی و ولایی قرار گرفته‌اند و این حاشیه‌هایی که برخی احزاب و سکولارها دوست دارند باشگاه احزاب قرار دهند، از عقلانیت، واقع‌بینی و اهدافی که خون‌های پاک شهیدان در آن مسیر ریخته شده، به دور است. صدیقی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌هایش تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران زیر لوای عزتمدار ولایت فقیه و حمایت قاطبه مردم بر حقوق هسته‌ای ایران پای می‌فشارد و از آن کوتاه نخواهد آمد.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نمازجمعه تهران افزود: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تاکنون به فضل الهی توانسته روشنگرانه به دنیا نشان دهد که ایران اهل مذاکره و منطق است و از موضع اقتدار به شبهات پاسخ می‌دهد. امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسأله مذاکرات هسته‌ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 گفت: آمریکا هیچ طلبی از ایران ندارد، اموال ایران را بلوکه کرده و تحریم غیرقانونی و ظالمانه را علیه ما به راه انداخته‌ تا کشور را فلج کند و حال نیز مذاکرات را کش می‌دهد.


تعداد بازدید :  147