شماره ۱۶۲۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۷ بهمن
صفحه را ببند
عکس نوشت

باشگاه ماشین‌سازی تبریز عکس تفاهمنامه خود با استقلال را منتشر کرد که براساس آن چون آبی‌ها 200‌میلیون تومان از پول رضایتنامه داریوش شجاعیان را پرداخت نکرده‌اند، این بازیکن باید به تیم تبریزی برگردد.

سام درخشانی برای نخستین‌بار تصاویری از دخترش را که برکه نام دارد، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «برکه جانم روزی هزاربار خدارو شکر می‌کنم که فرشته‌ای مثل تورو دارم. من چقد خوش‌شانس بودم، خدا چقد دوستم داشته و یا چقد کار خوب کردم که پاداشم تو بودی. هر دفعه دلم می‌گیره از این‌که یه چیزی رو خواستم و نتونستم به دستش بیارم، با نگاه‌کردن به چهره زیبا و معصومت آرام می‌گیرم و دلم باز میشه. با انرژی مضاعف به دنبال خواسته‌هام میرم و می‌دونم با وجود تو بهشون می‌رسم، آخه دخترم تو برکت زندگی منی و با وجودت هیچ نقطه ضعفی در خودم احساس نمی‌کنم با این‌که می‌دونم پر از مشکلم. همه چی خواهم داشت چون تورو دارم...

روز گذشته در مراسمی که برای یادبود مرحوم پرویز دهداری در باشگاه هما ترتیب داده شده بود، استادیوم فوتبال این مجموعه در حضور همسر زنده‌یاد دهداری به نام این معلم اخلاق فوتبال شد.

 

امیرحسین رستمی، تصویری از خود در کنار هوتن شکیبا و امیر کاظمی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «دورهمی خودمون بعد سیمرغ هوتن. سیمرغ چون هنوز به فضای جدیدش عادت نکرده از قفس بیرون نیاوردیمش.» این سه بازیگر در سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت همبازی بودند.


تعداد بازدید :  352