شماره ۱۶۲۱ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۷ بهمن
صفحه را ببند
تیتربازی

جایزه کداک به آدام مک‌کی ‏
آدام مک‌کی برای دستاوردهایش در سینما، به‌عنوان دریافت‌کننده جایزه یک عمر دستاورد هنری کداک انتخاب شد‎. او که امسال ‏فیلم معاون را در اسکار دارد، نخستین دریافت‌کننده جایزه یک عمر دستاورد هنری کداک است. مک‌کی امسال شانس دریافت ‏اسکار بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه اورجینال را برای فیلم معاون دارد‎.

شوک به استقلال
با نهایی‌شدن استعلام فدراسیون فوتبال از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی مشخص شد که پاتوسی، بازیکن جدید استقلال نمی‌تواند برای آبی‌ها در لیگ برتر به میدان برود و تنها در لیگ قهرمانان آسیا قادر به همراهی تیمش خواهد بود.

تقدیر از مادر فرانسوی
آنیس واردا که از او به‌عنوان مادر موج نو سینمای فرانسه یاد می‌شود، در مراسمی با حضور مدیر جشنواره فیلم برلین جایزه ‏دوربین برلیناله را دریافت کرد‎. این کارگردان، نویسنده، بازیگر، عکاس و هنرمند تجسمی 90 ساله بعد از این‌که از او به‌عنوان ‏‏«چهره‌ای افسانه‌ای و مؤسس موج نوی سینمای فرانسه» یاد شد، به اعتراض گفت:«من یک افسانه نیستم. من هنوز زنده‌ام.‏»

استفاده از VAR در دربی
داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری درباره استفاده از VAR در دربی پایتخت که در نوروز برگزار می‌شود، خبر داد. او گفت: «در تلاشیم تا برای نخستین‌بار از سیستم VAR در دربی پایتخت به‌صورت آنلاین استفاده کنیم.»


تعداد بازدید :  201