شماره ۴۴۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
بازار جهانی

تلاش سامسونگ برای فرار از جریمه
شرکت سامسونگ خواستار تجدیدنظر دادگاهی در آمریکا در مورد حکم صادره خود به نفع اپل شده است. در صورت نهایی شدن این حکم، سامسونگ به پرداخت 930‌میلیون دلار جریمه محکوم می‌شود. این شرکت در رد ادعاهای اپل تأکید کرده که از طراحی آیفون کپی‌برداری نکرده و برای ساخت گوشی‌های همراه خود از مدل ابتکاری و خاص خود بهره گرفته است. این شرکت خسارت در نظر گرفته شده را هم بسیار زیاد دانسته است.

سرمایه‌گذاری گوگل برای کودکان
ازجمله محصولاتی که متناسب با نیازها و علائق کودکان دچار تغییراتی خواهند شد می‌توان به جست‌وجوگر گوگل، مرورگر کروم، یوتیوب و... اشاره کرد. گوگل به دنبال عرضه نسخه‌های خاصی از خدمات و محصولاتش برای جلب نظر کودکان زیر 13‌سال است تا تداوم استفاده آنها از این سرویس‌ها را در سال‌های بعد نیز تضمین کند. گوگل هنوز جزییات خاصی را در این زمینه منتشر نکرده است.

هک شدن سونی و سرقت اطلاعات 47‌هزار چهره مشهور
هکرهای شبکه رایانه‌ای سونی توانسته‌اند به اطلاعات خصوصی 47‌هزار بازیگر، ورزشکار و دیگر چهره‌های مشهور دست پیدا کرده و آنها را در فضای مجازی منتشر کنند. از جمله اطلاعاتی که هکرها در مورد این افراد در اینترنت منتشر کرده‌اند می‌توان به میزان حقوق و دستمزدهای آنان، آدرس منزل و شماره‌های تأمین‌اجتماعی آنها اشاره کرد. شرکت امنیتی
Identity Finder با تحلیل این اطلاعات اسامی برخی افرادی را که داده‌های حساسی از آنها به سرقت رفته اعلام کرده است. این افراد عبارتند از سیلوستر استالونه و ریبل ویلسون بازیگر و Judd Apatow کارگردان.


تعداد بازدید :  315