شماره ۴۴۰ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر
صفحه را ببند
احزاب

سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:  در هفته گذشته من سفری به استان زنجان داشته و در همایش همگرایی اصولگرایان استان زنجان شرکت کردم. همچنین این هفته عازم بندرعباس هستم و در همایش همگرایی اصولگرایان این استان حضور خواهم داشت. درحال برنامه‌ریزی هستیم تا همایش دیگری با موضوع وحدت اصولگرایان را تا پایان‌سال برگزار کنیم. (تسنیم)

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:  ‌ما از همه گروه‌ها می‌خواهیم که پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را در زمینه انتخابات از طریق سایت مجمع تشخیص برای ما ارسال کنند تا آن را مورد بحث قرار دهیم و امروز نیز بحث‌های خوبی درباره انتخابات شکل گرفت. (فارس)

محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت سابق:   مجلس را در دور بعد، اصلاح‌طلبان به دست خواهند گرفت و اصولگرایان شکست خواهند خورد. اصلا مجلس فعلی هم در دست اصولگرایان نیست و ما اصولگرا به معنای واقعی نداریم. کسانی که به اسم اصولگرایی در مجلس حضور دارند بیشتر شبه‌اصولگرا هستند، کاسب و ... هستند و بیشترین ضربه را به اصولگرایی همین آقایان زدند و مواضعشان مشخص نیست. (ایسنا)

حمید قزوینی عضو ارشد شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام:   باید روش صحیح گفت‌وگو را در جامعه نهادینه کرد. قرار نیست یک طرف موضع خود را کنار بگذارد و مانند ما فکر کند یا آن‌که ما موضع خودمان را ترک کنیم و مانند طرف مقابل نگاه کنیم. مهم آن است که بتوانیم با یکدیگر تعامل داشته باشیم. در جناح‌های سیاسی هم گفت‌وگو باید نهادینه شود. گروه‌های سیاسی فارغ از این‌که در دولت یا مجلس باشند می‌بایست بر اصل گفت‌وگو پای فشاری کنند. (ایسکانیوز)

 


تعداد بازدید :  223