شماره ۴۴۰ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر
صفحه را ببند
آژير

عامل درگیری مرگبار بیمارستان قم اعدام شد
شهروند| حکم قصاص قاتل نزاع بیمارستان شهید بهشتی قم اجرا شد. ساعت 30دقیقه بامداد دهم فروردین‌ماه‌ سال‌جاری، یک درگیری مرگبار در بیمارستان شهید بهشتی قم رخ داد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته حدود نیم‌ساعت قبل از درگیری بیمارستان نزاع دیگری بین این افراد رخ داده بود که در این درگیری طرفین با ضربات چاقو یکدیگر را مصدوم و جهت درمان به بیمارستان شهید بهشتی می‌روند که این افراد در داخل بیمارستان دوباره با یکدیگر درگیر می‌شوند. در این درگیری ابوالفضل ذکایی جان باخت.
متهمان فراری پس از 15روز دستگیر شدند. قرار مجرمیت این افراد توسط بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب قم صادر و پرونده متهمان با کیفر خواست جهت صدور رأی به شعبه اول دادگاه کیفری استان ارجاع شد.براساس رأی صادره در ۱۱ خردادماه عامل اصلی جنایت به اتهام قتل ابوالفضل ذکایی به قصاص نفس، پرداخت دیه و 4‌سال حبس به‌واسطه شرکت در نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد و دیگر متهمان پرونده نیز به 5‌سال حبس و شلاق و 2‌سال تبعید به شهرهای قائن، دره شهر، ایذه، طبس و قیدار محکوم شدند. حکم قصاص عامل این جنایت ساعت ۶ صبح روز شنبه در زندان مرکزی قم اجرا شد.

شلیک به پیشانی هنگام آزمایش اسلحه
 مرد روستایی که اسلحه خود را آزمایش می‌کرد، جنایت تلخی را رقم زد.
در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک تیراندازی منجر به قتل در شهر شاوور شهرستان شوش، تیمی از عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به سرعت به محل اعزام شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مردی ۲۸ساله از ناحیه پیشانی مورد اصابت گلوله قرار گرفته که جان باخته است.
پس از به‌دست آمدن سرنخ‌ها و کسب اطلاعات اولیه، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با تلاش و انجام کار پلیسی دقیق موفق شدند در کمتر از ۴ساعت قاتل را در روستا «بیت حمید» از توابع بخش مرکزی شوش دستگیر کنند. این مرد در بازجویی‌ها ادعا کرد که بر اثر سهل‌انگاری و آزمایش سلاح شکاری این حادثه تلخ رقم
خورده است.


تعداد بازدید :  264