شماره ۴۴۰ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر
صفحه را ببند
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

خبری آمد که زن جوانی كه از تيپ و لباس پوشيدن شوهرش خسته شده بود، به دادگاه خانواده آمد و درخواست طلاق داد.
چندي پيش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده پس از درخواست طلاق به قاضي گفته است: آقاي قاضي شوهرم اصلا خوش‌لباس و خوش‌تيپ نيست و هرچه با او صحبت مي‌كنم كه طرز لباس پوشيدنش را عوض كند، فايده‌اي ندارد. او در ادامه گفته که: يك‌سال است كه با محمد ازدواج كرده‌ام ولي در مدت اين يك‌سال سعي كرده‌ام با او بيرون نروم و در انظار عمومي ظاهر نشوم.
او اصلا قشنگ لباس نمي‌پوشد و هربار هم من برايش لباس مي‌خرم، اصلا نمي‌پوشد. شوهرم فقط لباس‌هايي را كه خودش مي‌خرد مي‌پوشد و همين باعث مي‌شود كه من از نوع لباس پوشيدنش خجالت بكشم. هرچه با او صحبت مي‌كنم و دعوا مي‌كنم، فايده ندارد و اصلا به نظرم اهميتي نمي‌دهد.
براي همين ديگر خسته شدم و طلاق مي‌خواهم. پس از صحبت‌هاي اين زن، شوهر وي به دادگاه احضار شد تا قاضي صحبت‌هاي او را نيز بشنود.
 انتشار این خبر با واکنش‌های جالبی در میان کابران سایت تابناک روبه‌رو شده است. علی نوشت: روز اول مگر ایشان را ندیدی؟ شاید موقع تولد عوضش کردن! یا این‌که اخیرا فرد خوش‌تیپی زیر سر گرفتی، مطمئن باش از ازدواج با نفر بعدی که به‌قول شما خوش‌تیپ خواهد بود هم خیری نخواهی دید! کاربری با شناسه امیر نوشته: نه همین لباس زیباست نشان آدمیت؛ قدر این مردای زحمتکش‌رو بدونید و خدا رو شکر کنید. کاربر دیگری نوشته: خداییش نسل به نسل دارن سوسول‌تر و بچه‌ننه‌تر می‌شن. یکی به داد تربیت نسل‌های بعد برسه. کاربری با شناسه ناشناس نوشته است: حالا از شوهره کم می‌شد یه کم بهتر لباس بپوشه که زندگیش به این‌جا نکشه؟ زنه صادقانه مشکلشو گفته و شوهره هیچ تلاشی برای حل مشکل نکرده، خب معلومه مردی که نتونه مشکل به این کوچیکی‌رو حل کنه، زنش به این نتیجه میرسه این مرد، مرد زندگی نیست وگرنه یه تلاشی می‌کرد. کاربری نوشته: انصافا بعضی از آقایون خوش‌لباس نیستن، اینو راست میگه.

 


تعداد بازدید :  260