شماره ۴۴۰ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۹ آذر
صفحه را ببند
ایما؛ خانه امید

ایما، انجمنی کاملا مستقل و غیرسیاسی با مجوز رسمی از استانداری اصفهان با شماره‌ثبت ۳۳۶۱ است و همچنین از سمن‌های فعال در اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان و یکی از کانون‌های فعال در سازمان فرهنگی- تفریحی شهرداری اصفهان نیز است و نیروهای آن را تماما افراد داوطلب دانشجو   و  مردمی تشکیل می‌دهند.
نگرش علمی و دانشگاهی به معضلات جامعه و ارایه طرح‌هایی ناب که برخاسته از ریشه‌های عمیق فرهنگی و دینی ایرانیان است، از ویژگی‌های طرح‌های این انجمن است. انجمن ایما با تأسیس «خانه‌امید» در منطقه حصه اصفهان به آموزش کودکان محروم از تحصیل و ارایه خدمات به مردم محروم این منطقه پرداخته و با یاری خدا در دیگر مناطق معضل‌خیز نیز احداث خواهد کرد. درآمد‌های ایما کاملا از طرف خیرین و نیک‌اندیشان مردمی تأمین شده و این انجمن برای کسب درآمد در مواقعی از‌ سال بازارچه خیریه برگزار  می‌کند.
 اهداف ایما طبق اساسنامه چنین است؛ ترویج اندیشه‌های بزرگان دین در عشق به همنوعان، رسیدگی به امور کودکان یتیم و نیازمند، ایجاد آگاهی و حساسیت نسبت به معضلات اجتماعی در جامعه و مسئولان، امدادرسانی به نیازمندان و محرومان جامعه از نظر مادی و معنوی، ترویج فرهنگ خیر و نوعدوستی و دیگرخواهی به صورت فراگیر در جامعه، امدادرسانی در مواقع بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله و...
ima-ngo.org


تعداد بازدید :  642