شماره ۱۵۴۲ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۹ آبان
صفحه را ببند
‏200 هوادار زن حامی پرسپولیس در آزادی

شهروند|  یکی از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی تهران در فینال لیگ قهرمانان آسیا، حضور زنان ‏در ورزشگاه بود که در هفته‌های اخیر هم ابهامات بسیار زیادی درباره آن وجود داشت. با توجه به این‌که در ‏سیستم بلیت فروشی اینترنتی هیچ برنامه‌ریزی شفافی برای فروش بلیت به زنان علاقه‌مند وجود نداشت،‌ تقریبا ‏همه باور داشتند که برای فینال باز هم خانواده‌ها نمی‌توانند به آزادی بیایند. منتهی تأکید ‏AFC‏ باعث شد مدیران ‏باز هم مثل بازی دوستانه تیم‌ملی با بولیوی مقدمات حضور 200 هوادار زن را در آزادی فراهم کنند.
به این ‏ترتیب خانواده بازیکنان و مدیران باشگاه پرسپولیس و کارمندان زن باشگاه، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ،‌ به ‏همراه تعدادی بانوی علاقه‌مند انتخاب شده امروز شانس حضور در آزادی را خواهند داشت و از قبل هم سکوی ‏مخصوصی در جایگاه شماره 5 طبقه اول برای آنها در نظر گرفته شده است. تعداد 30 پلیس زن و همچنین ‏همیار هوادار زن جهت برقراری نظم هم حضورشان نهایی شده است و در جلسه شورای تأمین هم صحبت‌های ‏لازم برای هماهنگی ورود با مجوز آنها طبق شنیده‌ها انجام شده است.
آنها طبق برنامه‌ریزی با ‏اتوبوس از ساعت 17:30 از محل آکادمی ملی فوتبال به ورزشگاه می‌آیند و با اتوبوس بعد از اتمام مسابقه آزادی را ترک خواهند کرد.‏خبرنگاران زنی هم که برای دریافت آی‌دی کارت مخصوص فینال در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت‌نام ‏کرده بودند دیروز با حضور در ورزشگاه آزادی آی‌دی کارت خود را دریافت کردند و به این ترتیب خبرنگاران و ‏عکاسان زن هم اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، امروز مسابقه فینال را پوشش خبری و تصویری خواهند داد.
‏گفتنی است؛ کانون هواداران پرسپولیس نیز طی روزهای اخیر اقدامات لازم برای سرگروه و لیدر بانوی این بخش ‏را به صورت احتمالی در نظر گرفت و برای هماهنگی تشویق‌ها احتمالا دو لیدر زن هم این 200 نفر را همراهی ‏و هدایت خواهند کرد. ‏


تعداد بازدید :  189