شماره ۱۵۴۲ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۹ آبان
صفحه را ببند
تیتربازی

چوب حراج به فیلمنامه گمشده کوبریک
نسخه کامل فیلمنامه گمشده استنلی کوبریک قرار است به حراج‌ گذاشته‌ شود. گفته می‌شود که احتمالا رقم نهایی این فیلمنامه  حداقل بالای ۲۰هزار دلار خواهد بود. ظاهرا درصورتی که یک تهیه‌کننده قصد خرید این فیلمنامه را داشته باشد، ممکن است قیمت‌های بسیار بالاتری هم پیشنهاد شود.

مدرسه‌سازی شکیرا در زادگاهش
شکیرا، خواننده موسیقی پاپ جهان در زادگاه خود، شهر بارانکیلای کلمبیا مدرسه می‌سازد. این خواننده ۴۱ساله در جریان مراسم آغاز به کار ساخت این مدرسه گفت: «اگر کلمبیا می‌خواهد به سوی صلح حرکت کند، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری بیشتری
انجام دهد.»

شکست معروف در جدال ایرانی‌ها
تیم والیبال سیه‌نا ایتالیا در ادامه روند شکست‌های خود با سعید معروف، ششمین باخت متوالی خود را در سری‌آ برابر ورونا متحمل شد. کاپیتان تیم‌ملی ایران که روزهای خوبی را در ایتالیا سپری نمی‌کند، این بار برابر تیمی شکست را پذیرا شد که معنوی‌نژاد و شریفی را به‌عنوان 2 بازیکن ایرانی در ترکیب خود داشت.

تهدید فیفا به خاطر داماش!
ایران چند‌ سال پیش در نامه‌ای به فیفا اعلام کرد که باشگاه داماش گیلان منحل شده، اما اخیرا داماش گیلانیان با همان بازیکنان قبلی در لیگ دسته دوم فعالیت می‌کند که این موضوع با واکنش فیفا مواجه شده و کار به تهدید ایران رسیده که در صورت اثبات فریب فیفا، فدراسیون ایران 19‌هزار فرانک جریمه خواهد شد. 


تعداد بازدید :  322