شماره ۱۴۸۳ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۴ شهريور
صفحه را ببند
هواداران نگران وضعیت حاج‌صفی، رضاییان و عزت‌اللهی
این 3 ملی‌پوش همچنان تیم ندارند!

شهروند| سرنوشت نامعلوم سه ستاره تیم ملی فوتبال ایران در فاصله چند ماه مانده به جام ملت‌های آسیا نگرانی‌های زیادی برای علاقه‌مندان به وجود آورده است. البته کی‌روش نشان داده که اگر فوتبال یک بازیکن را دوست داشته باشد حتی اگر تیمی نداشته باشد باز هم از او استفاده خواهد کرد. با این حال اما تعداد بازیکنان بلاتکلیف سه نفر است که هر سه هم نفرات اصلی تیم هستند!

احسان حاج‌صفی بدون هیچ تردیدی ستاره تیم ملی در جام‌جهانی و یکی از کاپیتان‌ها بود که اتفاقا عملکرد بسیار خوبی هم داشت. حاج صفی فصل گذشته ابتدا به تیم پانیونیوس یونان پیوست و عملکرد خوبش باعث شد که مورد توجه باشگاه بزرگ المپیاکوس قرار بگیرد و به این تیم ملحق شود. او در ترکیب این تیم قدرتمند هم عملکرد خوبی داشت اما نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و حالا هم به نظر می‌رسد جایی در این تیم ندارد. در روزهای اخیر شایعات بسیار زیادی درباره احتمال بازگشت او به سپاهان با قراردادی نجومی در محافل ورزشی منتشر شده و اگر او نتواند یک تیم اروپایی جدید پیدا کند یا به لیگ قطر برود باید دید رسما به اصفهان بازخواهد گشت یا خیر.

رامین رضاییان مدت‌ها رویای حضور در فوتبال اروپا را در سر داشت اما تنها باشگاهی که به سختی توانست به آن راه پیدا کند اوستنده بلژیک بود. رامین در جام جهانی هم دفاع راست ثابت تیم کی‌روش بود و نسبتا خوب کار کرد. حالا اما اوستنده رامین را دیگر نمی‌خواهد و معلوم نیست که مقصد بعدی این فوتبالیست کدام تیم در کدام کشور خواهد بود. رضاییان در هفته‌های اخیر مذاکراتی هم با مدیران باشگاه تراکتورسازی داشت که به نتیجه نرسید. گفته می‌شود مدیر برنامه‌های او در حال رایزنی برای پیدا کردن یک تیم در قطر است.

سعید عزت اللهی بدون تردید یکی از استعدادهای فوتبال ایران در سال‌های اخیر بوده که خیلی زود توانست جایگاه ثابتی در تیم ملی برای خود دست و پا کند. او هر چقدر برای تیم ملی  در سه سال اخیر خوب کار کرده در تیم باشگاهی‌اش درخشش خاصی نداشته  است. خیلی‌ها اعتقاد دارند فوتبال او در روسیه با تغییر متوالی تیم‌هایش در حال نابود شدن است. در حال حاضر هم که سعید با اینکه با باشگاه روستوف قرارداد دارد شرایط خوبی در این تیم ندارد و معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

 


تعداد بازدید :  569