شماره ۴۳۴ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲ آذر
صفحه را ببند
اظهارنظر سرمربی سرخابی‌ها قبل از دربی فولاد به تراکتورسازی نرسید

شهروند| رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال دیروز هم با انجام دو مسابقه دیگر ادامه پیدا کرد و فردا با برگزاری دو بازی آخر به پایان می‌رسد. در یکی از بازی‌های دیروز فولاد خوزستان که می‌توانست با برد مقابل صبا با تراکتورسازی صدرنشین هم امتیاز شود، در این دیدار خانگی کاری از پیش نبرد و در نهایت شاگردان مرفاوی با گل دقیقه 6 مانوئل به برتری رسید و تا رده ششم جدول بالا آمد. در دیگر بازی ذوب‌آهن با دو گل پدیده را شکست داد تا دومین پیروزی متوالی شاگردان یحیی گل‌محمدی حاصل شود. مرتضی تبریزی در دقیقه 14 و مسعود حسن‌زاده در دقیقه 83 گل‌های ذوب آهن را در این مسابقه به ثمر رساندند.
اما امروز دو مسابقه دیگر برگزار می‌شود که رقابت حساس، دربی پایتخت است. مصدومیت پیام صادقیان در آستانه دربی برای حمید درخشان خبر خوبی نیست و شاید حالا سرخپوشان با آبی‌پوشان که کرار جاسم را در اختیار ندارند، شرایط برابری پیدا کنند. در دیگر بازی نیز گسترش فولاد و راه‌آهن در تبریز به مصاف هم می‌روند.
درخشان: مشکلی با برکناری ندارم
حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال عنوان کرد: امیدوارم بازی زیبایی به نمایش بگذاریم تا یک فوتبال خوب را همه ببینند. با توجه به این‌که استقلال همیشه تیم بزرگی بوده برای ما این بازی خیلی اهمیت دارد و تلاش می‌کنیم قابلیت‌های استقلال را مهار کنیم و از نقاط ضعف استقلال به نفع خودمان استفاده کنیم. امیدوارم بازی با نتیجه خوبی به نفع ما به پایان برسد و هواداران راضی شوند. دربی همیشه غیرقابل‌پیش‌بینی بوده است و ممکن است بازیکنان نتوانند شرایط ایده‌آل خود را داشته باشند.
گفته می‌شود در صورت باخت پرسپولیس درخشان از سمتش برکنار می‌شود. او دراین‌باره اظهار داشت:  نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید؟ کجای دنیا یک مربی را که وسط فصل آمده پس از 5 بازی کنار می‌گذارند؟ اگر قرار است من را پس از 5بازی کنار بگذارند چرا من را آوردند؟ ما خودمان از کشورهای خلیج‌فارس ایراد می‌گیریم که چرا مربی را زود برکنار می‌کنند. این رویه در هیچ جای دنیا وجود ندارد و کسی هم با من صحبت نکرده است. اگر هم قرار باشد من را کنار بگذارند هیچ مشکلی نیست.
قلعه‌نوعی: دفاعمان اتوبوسی نیست
امیر قلعه‌نوعی قبل از دربی 79 صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد:   این بازی شرایط خاص خودش را دارد. در بازی با تراکتورسازی نشان دادیم شرایط‌مان بهتر شده و در خط دفاعی هم به شرایط بهتری رسیده‌ایم. پرسپولیس نقاط ضعفی دارد که روی آنها کار کردیم. ما 6 ملی‌پوش و 2 بازیکن خارج از کشور داشتیم. 2، 3 مصدوم داشتیم و کریمیان هم نبود؛ یعنی 12 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. با این وجودانگیزه بالایی در تیم می‌بینم و این مسأله من را به دربی امیدوار کرد تا به 3 امتیاز برسیم. قلعه‌نوعی درباره رکورد نباختنش در دربی و این‌که باز هم دفاعی بازی می‌کند، حرف‌های جالبی زد: آنهایی که می‌گویند دفاع ما اتوبوسی است، بروند ببینند که اگر گل خورده ما زیاد است گل زده ما هم زیاد است. من می‌دانم برخی با چه باوری این صحبت را مطرح می‌کنند. برخی تیم‌ها را نگاه کنید که گل‌های زده و خورده‌شان چقدر است. دربی بازیکن بزرگ می‌خواهد و با تجربه‌ها می‌توانند در این مسابقه تعیین‌کننده باشند.


تعداد بازدید :  74