شماره ۴۳۴ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲ آذر
صفحه را ببند
تلگرافی با 9 و 7 سابق سرخابی‌ها
قلعه‌نوعی و درخشان را برکنار می‌کنیم
مهتاب لطفیان| بدون تردید نام محمد نوازی و محسن خلیلی تا سال‌های سال، در ذهن همه اهالی فوتبال تا سال‌های‌ سال باقی می‌ماند. شماره 7 و شماره 9 سابق استقلال و پرسپولیس که هواداران خاطرات خوبی با آنها دارند. در گذشته این دو بازیکن سابق صحبت‌های زیادی درباره دربی‌های مختلف انجام داده‌اند اما این‌که به 10 سوال خاص پاسخ‌های خاصی بدهند، مسأله‌ای است که شاید تابه‌حال با آن مواجه نشده باشند.

  برترین بازیکن تاریخ دربی: صفر ایرانپاک
  برترین شماره 9 تاریخ پرسپولیس: خودم و حمید استیلی.
  نماد 4 استقلال یا 6 پرسپولیس: این مسائل برای بازیکنان مهم نیست، هواداران آن را جدی گرفته‌اند اما کری‌خوانی بامزه‌ای است.
 هادی نوروزی می‌تواند 4گله شود و 4 انگشت خود را به هواداران نشان دهد: اگر تمرکزش به جای شادی گل خود، روی گل زدن باشد، می‌تواند این کار را انجام دهد.
 6 اتفاق مهم تاریخ دربی: 1-آبروریزی که با دعوای برومند و رافت رخ داد، 2-   3 گلی که ایمون زاید به ثمر رساند، 3- گلی که کریم باقری به طالب‌لو زد، 4-    2گلی که خودم به ثمر رساندم و... بقیه‌اش در خاطرم نیست!
 کری‌خوانی: هیچ‌وقت اهل کری نبودم اما اگر الان کسی عدد 4 نشان بده، عدد 6 نشانش می‌دهم. امیدوارم ورژن جدیدتری هم از کری‌خوانی رو شود.
  دربی‌باز‌ترین بازیکن: مهدی ‌هاشمی‌نسب.
  درخشان یا دایی: صد‌درصد دایی.
 اگر مدیرعامل بودی و پرسپولیس می‌باخت، درخشان را برکنار می‌کردی: برخوردی نمی‌کردم انتظار داشتم خود درخشان خداحافظی کند و استعفا بدهد. با وعده و وعید اومده
 پیش‌بینی دربی 79: اصلا نمی‌شود بازی را پیش‌بینی کرد.

 

  برترین بازیکن تاریخ دربی: با اختلاف خودم! البته خودخواه نیستم اما فکر نمی‌کنم هیچ‌کس مثل من در دربی همه کار کرده باشد، هم گل زدم، هم کتک خوردم و هم زندان رفتم!
  برترین شماره 7 تاریخ استقلال: فرهاد مجیدی.
  نماد 4 استقلال یا 6 پرسپولیس: آن 6 گل را که خیلی‌ها ندیده‌اند و نمی‌شود روی آن مانور داد؛ برد 4 دربی پشت سر هم جدیدتر است، همه هم دیده‌اند.
  آرش برهانی می‌تواند مثل فرهاد 4 گله شود: در این دربی یا برهانی گل می‌زند یا یکی از مدافعان روی ضربه ایستگاهی.
 4 اتفاق مهم تاریخ دربی: 1- برد 4 دربی متوالی توسط استقلال، 2- دربی ‌سال 79 که درگیری شد، 3- گل علی سامره در ثانیه 30، 4- گلی که در‌سال 79 به ثمر رساندم.
 کری‌خوانی: هیچ وقت اهل کری‌خوانی نبودم و همیشه پاسخ پرسپولیسی‌ها را در زمین دادم. الان هم اگر در زمین بودم، می‌دانستم چطور جواب پرسپولیسی‌ها را بدهم.
    دربی‌باز‌ترین بازیکن: مهدی‌ هاشمی‌نسب.
  قلعه‌نوعی یا حجازی: بدون‌شک ناصرخان حجازی.
  اگر مدیرعامل بودی و استقلال می‌باخت، قلعه‌نوعی را برکنار می‌کردی: اگر مدرک مربیگری A داشتم، خودم را سرمربی استقلال می‌کردم اما چون ندارم مجبورم علیرضا منصوریان را جایگزین قلعه‌نوعی کنم.
  پیش‌بینی دربی 79: استقلال یک بر صفر می‌برد.


تعداد بازدید :  273