شماره ۱۴۵۱ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۶ تير
صفحه را ببند
تریبون

حضور زنان در ورزشگاه اشکالی ندارد
 عباسعلی کدخدایی ، سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر مسئولان می‌توانند امکانات و تسهیلات را فراهم کنند و مشکلی وجود نداشته باشد، به نظرم اشکالی نباید داشته باشد که خانم‌ها به ورزشگاه بروند. دلایل رد صلاحیت خالقی را به خودش گفتم. نمی‌خواهم مصداقی تأیید کنم که موضوع مینو خالقی درست بوده  یا خیر و ممکن است نسبت به این موضوع اشتباهی صورت گرفته باشد. من دلیلی نمی‌بینم که بنده را به یک جناح با گروه خاص منتسب کنند، هیچ وقت از کسی یا گروهی حمایت نکردم. (باشگاه خبرنگاران جوان)

نظام درباره تصویب لوایح چهارگانه به تصمیم رسیده است
محمود صادقی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس گفت: تصور من با اطلاعاتی که داریم، این است که مجموعه نظام درباره تصویب این لوایح-لوایح چهارگانه- به تصمیم رسیده است. در جلسه علنی و غیرعلنی مجلس رئیس مجلس اعلام کرد. در مجلس به نظر رهبری استناد می‌کنند؛ اما آقای لاریجانی بارها اعلام کرده که دفتر رهبری گفته این مسأله به خود مجلس مربوط است و ما نظری نداریم. (ایلنا)

فرهنگ را با سرهنگ نمی‌شود اصلاح کرد
حجت‌الاسلام نقویان، استاد حوزه گفت: در جامعه ما که به نام دین اداره می‌شود، هنوز فاصله با قله اخلاق زیاد است. متاسفانه برخی افراد به نام دفاع از ارزش‌های اسلامی و خون شهدا و با ناآگاهی و کم‌دانشی مسیری را در پیش گرفته‌اند که درنهایت به ناکجاآباد خواهد رسید. به ‌نظر من «فرهنگ» با «سرهنگ» نمی‌شود. کار فرهنگی با کار سرهنگی متفاوت است. تربیت اجبار و الزام‌آور نیست. کسی نمی‌تواند یک بذر را رشد بدهد، بلکه باید زمینه‌های رشد را مهیا کرد تا بذر خودش مسیر خود را پیدا و رشد کند. به همین دلیل ما باید در رفتارهای خود یک آسیب‌شناسی جدی انجام بدهیم. (آرمان)


تعداد بازدید :  184