شماره ۱۴۴۰ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۲ تير
صفحه را ببند
تریبون

شنیده‌ایم لایحه تامین امنیت زنان را به رهبری داده‌اند
 پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: شنیده‌ایم که لایحه تامین امنیت زنان را به رهبری داده‌اند که ایشان در این خصوص نظر بدهند اما از صحت و سقم این موضوع بی‌خبریم. این اقدام روالی نبوده که قبلاً سابقه داشته باشد و چنین اتفاقی بیفتد که لایحه‌ای را به مقام رهبری ارسال کنند. بعید به نظر می‌رسد که این طرح در مجلس رأی بیاورد، چرا که قانونی برای ازدواج دختران بدون اذن پدر وجود دارد و دختران با گرفتن حکمی از دادگاه می‌توانند بدون اذن پدرشان ازدواج کنند و این قانون یک قانون تکراری است. (اعتماد آنلاین)

راه برون‌رفت، صندوق رأی
  محمدرضا تابش، عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس گفت: برای مردم باید تشریح کرد که مسائل کشور متاثر از چیست، چه میزان از مشکلات مربوط به ضعف دیپلماسی، تحریم‌ها و ضعف مدیریت است و در عین حال  باید مردم را امیدوار کرد و به آنها گفت که راه برون رفت از این مشکلات صندوق‌های رأی است. از سوی دیگر سیاست‌های سختگیرانه هم تاکنون نتیجه‌ای نداشته و نتیجه آن مجلس کنونی است. راهبرد ما مشارکت مردم با انجام توضیحات است زیرا آنها اکنون عصبانی هستند.(خانه ملت)

برای عبور از انشقاق شجاعت لازم است
  سید حسن خمینی، یادگار امام با اشاره به دعواهای سیاسی جناح چپ و راست، گفت: برای عبور از این انشقاق، شجاعت لازم است. ما همه یک ملتیم و در یک کشتی نشسته‌ایم و واقعا هم دشمنان قسم خورده و جسوری پیدا کرده‌ایم؛ در هیچ دوره‌ای کشورهای منطقه حاضر نبودند این مقدار هزینه دهند! دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی هم وجود دارد. در چنین شرایطی فکر کردن به برخی مسائل حاشیه‌ای واقعا بچگانه است. در همین8-7 ماه گذشته ببینید دعواهای چپ و راست ما بر سر چیست؟ از این دعواها پیدا است که واقعا یا یک نفوذ جدی رخ داده  و یا این که کارها بچگانه شده است.(جماران)


تعداد بازدید :  814