شماره ۱۴۲۷ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

مسعود سلطانی‌فر:  صحبت‌هایی با کی‌روش درباره تمدید قرارداد شده است اما فعلا اجازه دهید همه حواسمان به بازی‌های جام‌جهانی متمرکز باشد. با صحبت‌هایی که انجام شده، درصورت صعود تیم‌ملی به مرحله حذفی که به آن امیدوار هستیم، از رئیس‌جمهوری برای حضور در روسیه دعوت می‌کنیم.
حسن فتحی: پیشنهاد ساخت سریال بامداد خمار را بررسی کردم و درنهایت تصمیم گرفتم از ساخت این سریال انصراف دهم. درحال حاضر اولویت من ساخت فیلمی سینمایی براساس رمانی به نام کنتس سلما است که توسط خانم فریده گلبو نوشته شده است.
علیرضا جهانبخش: کاری که نایکی انجام داد، بی‌احترامی بود. سیاست نباید در ورزش دخالتی داشته باشد. ما در شرایط بدی تمرین و بازی می‌کنیم. ما زمین و کمپ تمرینی نداریم و به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم بازی‌های دوستانه‌ زیادی را ترتیب دهیم. فکر می‌کنم که این وظیفه من است تا این جمله را بگویم که «بگذارید بچه‌های ما فوتبال بازی کنند.»
شهداد روحانی: گفته می‌شود که ما و منتخبی از ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی به بهانه برگزاری جام‌جهانی به روسیه آمده‌ایم، درحالی‌که اصلا این طور نیست. هدف از سفر گروه ما به روسیه اجرایی‌کردن تفاهم‌نامه‌ای است که پیش از این بین بنیاد رودکی و کنسرواتوار چایکوفسکی به امضا رسیده بود.
کارلوس کی‌روش: این برد مقابل مراکش شبیه به فرگی تایم و برای فرگوسن بود. بعد از بیماری فرگوسن هنوز موفق نشده‌ام او را ببینم. فرگوسن به اندازه کافی قوی هست. اگر شانس داشته باشم، به ‌زودی برای دیدن و در آغوش‌گرفتن فرگوسن می‌روم. او مرد و رفیق بزرگی است.
امرالله احمدجو: تاکنون ۳۷قسمت از سریال سلمان فارسی را نوشته‌ام و همچنان روی دیالوگ‌های سلمان فارسی کار می‌کنم. آخرین بار که داوود میرباقری را دیدم سخت مشغول لوکیشن دیدن بود، چون این سریال لوکیشن‌های متنوعی دارد.


تعداد بازدید :  258