شماره ۱۴۲۷ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

مذاکره‌ای با کانادا نداشتیم که متوقف شود
 محمود واعظی  با اشاره به رأی مجلس کانادا به توقف مذاکرات برای از سرگیری روابط با ایران باید بگویم که ما با کانادا مذاکراتی را شروع نکرده بودیم که متوقف شود. روابط ایران با کانادا به دلیل اتفاقاتی که در 10‌سال گذشته رخ داده قطع شد، امروزه علاماتی درخصوص مذاکره با این کشور رد و بدل می‌شود اما این به معنای از سرگیری مذاکرات و روابط نیست.

پیش‌فروش نوزاد در تهران
 محمد مقیمی در رابطه با اظهارات اخیر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مبنی بر پیش‌فروش نوزاد در تهران به دلیل وجود مشکلات اقتصادی،باید بگویم که خبرهایی مبنی بر فروش نوزاد را شنیده‌ایم، اما این‌که شورای اجتماعی استانداری مطالعه‌ای در این خصوص انجام داده باشد را نداشته‌ایم، ضمن این‌که بهزیستی متولی این کار است، این اتفاق وجود دارد، اما شورای اجتماعی گزارش و تحقیقی را در این خصوص انجام نداده است.

اجازه ندهیم پلاسکو مانند گود کنار برج میلاد شود
 علی اعطا در روز عید فطر کلنگ آغاز عملیات اجرایی پلاسکو زده شد اما این اتفاق تعجب‌آور بود چرا که نه جواز آن صادر شده و نه نقشه مصوب دارد و حتی درخواستی از سوی مالک برای تشکیل پرونده در کمیسیون ماده پنج نیز داده نشده است. اجازه ندهیم که پروژه پلاسکو مانند گود کنار برج میلاد شود که بنا به دلایل و اختلافاتی که در پی عدم سیر مراحل قانونی ایجاد شد به یک گود رها شده تبدیل شده و تذکر من به شهرداری است تا در اسرع وقت نسبت به این پرونده واکنش نشان دهد.

رهایی 3 متهم پرونده مه‌آفرید از اعدام
هم در پرونده مه‌آفرید و هم در پرونده بابک زنجانی، افراد به حکمشان اعتراض کردند و حکمشان تأیید نشد. این روزها می‌گویند وزارت اطلاعات می‌گوید از نظر ما جاسوسی ثابت نشده است. اشکالی هم ندارد و طبیعی است همان‌طور که ممکن است دادگاه بدوی حکمی بدهد که در دادگاه تجدیدنظر یا دیوان‌عالی کشور رد شود، بنابراین چیز بعیدی نیست. مخصوصاً این‌که کسی اطلاعات را نداشته باشد و بگوید وارد نیست که خیلی قابل قبول نیست.


تعداد بازدید :  173