شماره ۴۳۱ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۸ آبان
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   پیشرویی صنعت سیمان با تغییر دیدگاه‌ها| قالیباف‌اصل مدیرعامل بورس تهران در دومین میز صنعت سیمان گفت: اگر دیدگاه‌ها اصلاح شود صنعت سیمان می‌تواند یکی از صنایع پیشرو در بازار سرمایه باشد. وی با ابراز امیدواری در مورد رونق سهام شرکت‌های سیمانی در بازار سرمایه خاطرنشان کرد: حرکت‌های بازار سرمایه منتج از شرکت‌ها و انتظاراتی است که از این شرکت‌ها برای آینده پیش‌بینی می‌شود.

   روش جدید عرضه اولیه در معاملات آنلاین| محمودرضا خواجه‌نصیری مدیر نظارت بر بورس‌ها و بازارهای سازمان بورس گفت: درحال حاضر روش‌های دیگری در عرضه اولیه پیگیری می‌شود به‌طوری که قرار است سیستم ثبت سفارش راه‌اندازی شده و مشکلات فعلی برطرف شود. به گفته او در سیستم ثبت سفارش، سفارشات در فرصت بیشتری امکان ثبت دارند بنابراین رقابت به شکل فعلی وجود ندارد و هرکس به هر میزان که علاقه‌مند باشد می‌تواند سفارشات خود را ثبت کند چون در این معاملات قرار است «تقسیم به نسبت» صورت گیرد و آنچه باقی مانده است.

   بازار سهام چشم انتظار تحولات آتی| بهزاد گلکار مدیرعامل هلدینگ سینا گفت: فعالان بازار سرمایه با توجه به چشم‌اندازی که از صنایع و در کل بازار می‌بینند، نسبت درآمد به عایدی‌ها را کم و زیاد می‌کنند، گاه این انتظارات مثبت، زودتر از وقوع شکل می‌گیرد، زودتر پول به بازار می‌آورد، زودتر معاملات رشد می‌کند و زوتر بازده مثبت برای سهامداران ایجاد می‌شود اما این‌که این شرایط تا کی و تا کجا می‌تواند ادامه پیدا کند در این بازه زمانی به نتیجه مذاکرات و نرخ بهره بانکی گره خورده است.

   کاریزما مجوز پذیره‌نویسی گرفت| صندوق سرمایه‌گذاری کاریزما در اوراق بهادار با درآمد ثابت و با قابلیت انجام صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری به قیمت روز بوده که با حداقل 20‌هزار واحد و حداکثر 200‌هزار واحد سرمایه‌گذاری فعالیت خود را در آینده نزدیک آغاز خواهد کرد.


تعداد بازدید :  342