شماره ۴۳۰ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ آبان
صفحه را ببند
احزاب

لطف‌الله فروزنده قائم‌مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی: اصولگرایان برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید یک ید واحده باشند. این احساس نیاز به وحدت در جریانات اصولگرایی شکل گرفته است. چون اگر ما اختلاف داشته باشیم گرفتاری‌های مقام معظم رهبری بیشتر خواهد شد. به همین دلیل باید منیت را کنار بگذاریم. انشاء‌الله به‌زودی وحدت اصولگرایان شکل خواهد گرفت. (ایسنا)

محسن رهامی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تلاش می‌کند اصلاح‌طلبان را برای حضور در انتخابات تشویق کند و برای این کار از اوایل‌ سال 93 کمیته انتخابات را تشکیل داده است. این کمیته به تدریج توسعه پیدا کرد و به تدریج از احزاب اصلاح‌طلب و اشخاصی که عضو شورای‌ هماهنگی نیستند دعوت می‌کنیم تا راهکارهای حضور در انتخابات و سیاست‌های کلی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان تعیین شود. (مهر)

حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی ایران معاصر در همایش جبهه پایداری با عنوان «منهای عزت به‌علاوه تحریم»: از روزی که مذاکرات شروع شد، تحقیر ملت هم آغاز شد. با وجود توافق تبلیغات زیادی علیه ایران صورت گرفت و می‌توان گفت‌ بیشترین تحقیر و توهین‌ها در طول انقلاب در این یک‌سال گذشته نسبت به ملت ایران صورت گرفته است. آنها از همان ابتدا این‌گونه عنوان کردند که ایران به خاطر تحریم‌ها تسلیم شده و پای میز مذاکرات آمده است. (ایسنا)

محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی: در نشست حزب اعتماد ملی در عید غدیر تصمیم گرفته شد تا شاخه‌های جوانان و بانوان حزب فعال شود؛ هنوز وارد مباحث انتخاباتی نشدیم و اولویت اول ما بازسازی و ساماندهی حزبی است کمااین‌که این مهم اولویت هر حزبی در مسائل سیاسی کشور است. (دانشجو)

صادق خرازی رئیس تشکل ندا: حزب «ندا» نه‌تنها به دنبال ایجاد انشقاق در اصلاح‌طلبان نیست، بلکه در تلاش است تا خود را برای همه انتخابات پیش رو آماده و دفاتر نمایندگی خود را نیز در همه استان‌های کشور راه‌اندازی کند. (ایسنا)


تعداد بازدید :  79