شماره ۴۳۰ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ آبان
صفحه را ببند
عدد خبر

5/2
برابر

افزایش واردات خودروی چینی به ایران

صادرات خودروی چین به ایران در ۹ ماه نخست ۲۰۱۴ با رشد ۲.۵ برابری نسبت به مدت مشابه‌ سال قبل به یک‌میلیارد و ۳۰۴‌میلیون دلار رسید. ‌چین در 9 ماه نخست‌ سال 2013 بالغ بر 550‌میلیون دلار خودرو و قطعات خودرو به ایران صادر کرده بود که این رقم در مدت مشابه‌ سال‌جاری به یک‌میلیارد و 304‌میلیون دلار رسیده است.

20
درصد

افزایش قیمت فرش دستباف

مجتبی عراقچی رئیس اتحادیه فرش دستباف درخصوص تغییر قیمتی فرش دستباف نسبت به‌سال گذشته گفت: نسبت به ‌سال گذشته افزایش منطقی 20‌درصدی را تجربه کردیم اما بازار با رکود مواجه است. وی گفت: با توجه به این‌که 80‌درصد هزینه فرش دستباف، دستمزد بافنده و 20‌درصد مواد است. در نتیجه تغییر قیمت خاصی نداشته‌ایم.

13
شرکت

به بخش خصوصی واگذار شد

میرعلی اشرف عبدالله‌ پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی از واگذاری 13 شرکت به بخش خصوصی و به ارزش 4‌هزار و 200‌میلیارد تومان در سوم آذرماه خبر داد. وی افزود: قرار است در سوم آذرماه ۱۴ شرکت به میزان ریالی ۴‌هزار و ۲۰۰‌میلیارد تومان به مزایده گذاشته شود.

51
درصد

رشد فروش کالای قاچاق در ‌سال‌جاری

اردشیر محمدی رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: فروش کالاهای قاچاق در هفته ماه نخست‌ سال‌جاری رشد ۵۱‌درصدی داشته است. وی با تأکید بر این‌که در 7ماهه‌ سال‌جاری 140‌میلیارد تومان اموال منقول و غیرمنقول به فروش رسیده است، گفت: اکنون نسبت به مدت مشابه‌ سال قبل 5‌درصد رشد وجود دارد.


تعداد بازدید :  93