شماره ۴۲۹ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۶ آبان
صفحه را ببند
گودرزی، بساط شکایت کشی را جمع می‌کند
وزیر ورزش، واسطه آشتی‌کنان دایی و مایلی‌کهن

شهروند| وزیر ورزش که بعد از زندانی شدن محمد مایلی‌کهن، سریعا به این قضیه واکنش نشان داد و خواستار فراهم کردن مقدمات آزادی وی شد، بعد از آزادی او نیز تصمیم جدیدی را اتخاذ کرد. محمود گودرزی بعد از اطلاع از آزادی محمد مایلی‌کهن و رضایت دایی نشست خصوصی را با برخی پیشکسوتان فوتبال ازجمله علی پروین، حسین کلانی و جعفر کاشانی برگزار کرد. در این جلسه که برخی دیگر از اهالی فوتبال نیز حضور داشتند، حضار خواستار کنار گذاشتن کدورت‌ها در ورزش شدند و گودرزی نیز همان جا اعلام کرد از شکایتش علیه علی دایی صرف نظر می‌کند. البته دیروز وکیل علی دایی اعلام کرد که گودرزی هنوز به صورت قانونی شکایتش را پس نگرفته و اگر تا قبل از اعلام رأی جلوی آنرا نگیرد، دایی نیز اعاده حیثیت خواهد کرد.
ضمن اینکه فاطمه محرابی، مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان در‌این‌باره به «شهروند» می‌گوید: «وزیر ورزش دستور پس گرفتن شکایت از علی دایی را صادر کرده و تا پایان هفته مراحل قانونی این کار انجام خواهد شد.»
جدا از این مسأله به نظر وزیر ورزش که با پس گرفتن شکایتش علیه دایی سعی در ایجاد رابطه‌ای بهتر میان او و وزارتخانه دارد، قصد دارد به‌زودی جلسه آشتی‌کنانی را میان دایی و مایلی‌کهن برگزار کند تا این بار این 2 نفر به صورت همیشگی اختلافات را کنار گذاشته و از صحبت علیه یکدیگر بپرهیزند. حسین کلانی، یکی از حاضران در این جلسه به «شهروند» می‌گوید:  «نمی‌دانم چرا ماجرای شکایت وزیر از دایی رسانه‌ای شده بود. بعد از شنیدن صحبت‌های گودرزی متوجه شدم که او از ابتدا هم با این مسأله مخالف بوده است اما شرایطی پیش آمده که مجبور به شکایت شده است.‌ ای کاش داستان مایلی‌کهن و دایی نیز به این‌جا نمی‌رسید.»
شاید رضایت دایی برای آزادی مایلی‌کهن آغاز راهی برای گذشت در فوتبال باشد و از این پس نیز بیشتر از مجادله، شاهد ایجاد یک فرهنگ جدید به نام گذشت در فوتبال باشیم.

 


تعداد بازدید :  120