شماره ۴۲۹ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۶ آبان
صفحه را ببند
روی خط خبر

روزنامه  آسمان رفع توقیف شد
مهر| وکیل روزنامه آسمان گفت: قاضی محمد کشکولی رئیس شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران دستور رفع توقیف روزنامه آسمان را صادر کرد.
جمال خندان، از انتشار مجدد روزنامه آسمان خبر داد و گفت: هرچند عباس بزرگمهر مدیرمسئول روزنامه آسمان در انتشار گزارش مورد شکایت مدعی‌العموم در این پرونده هیچ نقشی نداشت و بخش فنی روزنامه بدون توجه به نظریه وی و سهواً نسخه اصلاح نشده گزارش موردنظر را برای انتشار به چاپخانه ارسال کرده بود اما هیأت‌منصفه مطبوعاتی وی را مجرم تشخیص داد و مستحق تخفیف در مجازات هم ندانست. او افزود: دادگاه مطبوعات مدیرمسئول روزنامه را به پرداخت مبلغ 20‌میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که این حکم قطعی نبوده و قابل اعتراض در دیوانعالی کشور است. همچنین حکم صادره از سوی دادگاه مطبوعات مبتنی بر مجازات سلب حقوق اجتماعی برای شخصیت حقوقی روزنامه یا مدیرمسئول آن نیست، لذا از نظر دادگاه موجبی برای توقیف روزنامه وجود نداشت و با درخواست ما جهت رفع توقیف از روزنامه موافقت شد.

مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد تمدید شد
ایسنا| مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد خبر داد. حسین توکلی گفت:  مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته 94 تا ساعت 24روز چهارشنبه (28 آبان‌ماه) تمدید شد.
وی در ادامه گفت: تا ساعت 15 دیروز (25آبان‌ماه) 501‌هزار و 654 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.


تعداد بازدید :  328