شماره ۴۲۹ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۶ آبان
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

پنجمین جشنواره سینمایی مالاتی ترکیه رضا عطاران را به‌عنوان یک کمدین برجسته برای عضویت در هیأت داوران بخش مسابقه اصلی خود برگزید. این جشنواره از 21 تا 27نوامبر (30 آبان تا 6آذر) در شهر مالاتی ترکیه برگزار می‌شود.

مهدی کاشانیان، هنرمند رادیو و سینما که مدتی به دلیل بیماری عفونت ریه در بیمارستان فیروزگر تهران به‌سر می‌برد ديروز ظهر به دلیل سکته قلبی درگذشت.

نمایش «بیدینجیلی» به كارگرداني سعيد زارعي، با موضوع دوربین و حریم خصوصی در تماشاخانه «آو» روی صحنه می‌رود.

سریال «میکائیل» از امروز در لوكيشني مستقر در لواسان تصویربرداری مي‌شود.

نادر برهانی‌مرند، کارگردان تئاتر و هنرمند رادیو در بیمارستان بستری شد. این هنرمند که این روزها نمایش «مرگ فروشنده» را در تالار اصلی تئاترشهر بر صحنه دارد، به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان دی بستری است.

محسن چگینی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» از پایان تصویربرداری 40 قسمت این سریال خبر داد.

دولت بریتانیا با اعطای نشان شوالیه از «دنیل دی‌لوئیس» بازیگر سرشناس‌ هالیوودی و پرافتخارترین بازیگر مرد تاریخ سینما تقدیر کرد.

سریال «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی، از اول آذرماه از شبکه اول سيما پخش می‌شود.

تله‌فيلم «رسم رفاقت» به کارگردانی رهبر قنبری به مرحله نهایی چهل‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد راه پیدا کرد.

28نوامبر برابر با 7 آذرماه‌ سال‌جاری، دهمین آلبوم استودیی انور براهم، هنرمند برجسته تونسی همزمان در آلمان، اتریش و سوییس منتشر می‌شود.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه حجم‌های حمیدرضا آویشی با حضور معاون هنری وزیر ارشاد و جمعی از هنرمندان در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

ذوالفقار عسگریان نوازنده دوتار ایران، چند روزی است که به علت تب شدید و عفونت در بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) مشهد بستری است. وخامت حال او به‌حدی است که از روز چهارشنبه ۲۰آبان‌ماه سطح هوشیاری ایشان بسیار پایین آمده است و دیگر قادر به شناسایی اطرافیانش نیست.

دومین اثر داستانی سیاووش گلشیری با عنوان «مثل کسی که از یادم می‌رود» از سوی نشر روزنه منتشر شد.

«همایون شجریان» درگذشت «مرتضی پاشایی» هنرمند موسیقی پاپ را تسلیت گفت.

فیلم ملبورن در حالی دیروز در قصر اپرای قاهره به نمایش درآمد که کارگردان این فیلم به‌رغم دعوت به این جشنواره نتوانست به مصر سفر کند.

«نگار جواهریان» و «صابر ابر» پس از حضورهای موفق خود در حوزه سینما و تئاتر این‌بار در پاییز ۹۳ و در مکتب تهران کارگاه آزاد بازیگری برگزار می‌کنند.

محمد بانکی کارگردان سینما از درخواست پروانه ساخت برای فیلم جدیدش با مضمون اجتماعی خبر داد و گفت: «دو دوست» در مرحله میکس است و با توجه به محدودیت‌های اکران اوایل‌ سال آینده اکران می‌شود.

فیلم مستند «آقای عابدزاده» ساخته مرتضی سلطانی در بخش مسابقه ملی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌های سینمایی «دل بیقرار» به کارگردانی قربان محمدپور و «او خوب سنگ می‌زند» به کارگردانی سیدهادی محقق در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شوند.

محمد حسین‌پور کارگردان فیلم سینمایی «باورم کن» همچنان در بستر بیماریست و برای سلامتی‌اش از آحاد مردم التماس دعا خواسته است.


تعداد بازدید :  323