شماره ۴۲۹ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۶ آبان
صفحه را ببند
سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان برگزار می شود
گردهمایی بزرگان باشگاه مشتریان جهان در ایران

سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان با حضور اساتید و سخنران هایی از کشورهای انگلستان، روسیه، امارات و ترکیه 30 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
به گزارش دبیرخانه سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان، علیرضا جعفری دبیر کنفرانس هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان را بررسی جدیدترین راهکارهای
 برنامه های وفاداری مشتری دانست و گفت: افزایش رقابت در بازارهای مختلف باعث شده است که علم بازاریابی همواره روند رو به رشدی را تجربه کند که در این میان هزینه بالای جذب مشتری جدید وحفظ مشتریان موجود سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی راه اندازی باشگاه مشتریان را یکی از راهکارهای نوین فرآیندهای حرفه ای بازاریابی دانست که در سال های گذشته در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است.
جعفری در ادامه با بیان اینکه مخاطبان این کنفرانس مدیران ارشد سازمان ها، ارگان های دولتی و بخش خصوصی هستند، اظهار داشت: محور کنفرانس امسال بررسی اهمیت باشگاه مشتریان در حفظ و جذب مشتری در صنایع مختلف مانند بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، بیمه، صنایع تند مصرف و فروشگاه های زنجیره ای، صنایع غذایی، صنعت توریسم، خطوط هوایی و ... خواهد بود.
 لازم به ذکر است علاقه مندان به حضور در این کنفرانس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری این کنفرانس و حضور در آن به آدرس www.ir3c.ir مراجعه نمایند.


تعداد بازدید :  238