شماره ۴۲۹ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۶ آبان
صفحه را ببند
د‌یار

 شهردار بندرعباس:  مديران شهرداري در حوزه درآمدي تلاش مجدانه‌اي داشته باشند
شهردار بندرعباس گفت: از تمامي مديران بخش‌هاي مختلف شهرداري انتظار داريم در حوزه درآمد تلاش و پيگيري‌هاي مجدانه‌اي داشته باشند.
به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري بندرعباس، عباس اميني‌زاده در نشستي که با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر، مديران، معاونان و مديران عامل سازمان‌هاي وابسته در آن حضور دارند، اظهار کرد: شهرداري‌‌ها يک نهاد کاملا عمومي و اجتماعي هستند و هر کاري که انجام مي‌دهند ارتباط مستقيم با اجتماع دارد.
وي با اشاره به اين‌که نوع موضوعات، مسائل و مشکلات شهرداري‌ها و حتي اجراي پروژه‌ها تاثيرات اجتماعي دارد، افزود:  شاکله وجودي شوراي اسلامي نيز يک جنبه اجتماعي دارد و براساس اين ساختار بايد اين نگاه را داشته باشيم که يک کار کوچک در شهر مي‌تواند اثرات مثبت يا منفي به‌دنبال داشته باشد.
شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: از همه مديران و معاونان شهرداري انتظار داريم با اين نوع نگاه اثربخش برنامه‌ها را با برنامه‌ريزي قوي‌تر دنبال کنند.
اميني‌زاده با تاکيد براين‌که دنبال کردن اهداف و برنامه‌ها نيازمند درآمد بهتر و کافي است، ادامه داد: از تمامي مديران بخش‌هاي مختلف شهرداري انتظار داريم در حوزه درآمد تلاش و پيگيري‌هاي مجدانه‌اي داشته باشند.
شهردار بندرعباس با اشاره به اين‌که در تابستان‌ها کمبود درآمد به وجود مي‌آيد، گفت: براساس کار کارشناسي، سمت و سوي زمان اخذ پروانه‌هاي ساختماني را نمي‌توان تغيير داد و بايد به فکر ساير منابع باشيم که در جلسات تخصصي به اين موضوع بيشتر پرداخته خواهد شد.
وي با اشاره به اجراي پروژه‌هاي عمراني، بيان کرد: اجراي پروژه‌ها بايد با سرعت بيشتر و قوي‌تر پيش برود و برنامه و ابزار لازم بايد در اين کار وجود داشته باشد.
اميني‌زاده تاکيد کرد: يکي ديگر از الزامات اجراي صحيح و به موقع پروژه‌هاي عمران شهري، منابع مالي مستمر است تا به فراخور آن موضوع کنترل پروژه‌ نيز وجود داشته باشد.
شهردار بندرعباس با تاکيد بر رعايت زمان‌بندي اجراي پروژه‌ها، اظهار کرد: عدم التزام به زمان‌بندي پروژه‌ها موجب انحراف از آن مي‌شود.
وي در انتها نيز گفت: با حمايت‌هاي اعضاي شوراي شهر مي‌توان کارها را بهتر پيش برد، هر چند که شهرداري سازماني شبانه‌روزي است و همکاران ما در ساعات مختلف براي بهبود وضعيت شهر وقت مي‌گذارند.


در قالب اجراي طرح «محله به محله»
شهردار از محلات مناطق مختلف بندرعباس بازديد کرد
شهردار بندرعباس از محلات مناطق سه‌گانه شهرداري بندرعباس در قالب اجراي طرح «محله به محله» بازديد کرد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري بندرعباس، عباس اميني‌زاده در حاشيه اين بازديد‌ها اظهار کرد: اين طرح با هدف شناسايي مشکلات محلات شهر بندرعباس انجام مي‌شود.
وي با اشاره به اهداف اجراي طرح «محله به محله» در بندرعباس، افزود: شهرداري بندرعباس با هدف آشنايي و شناسايي مشکلات محلات اين شهر اقدام به اجراي طرح محله به محله کرده است.
شهردار بندرعباس با بيان اين‌که افزايش مشارکت مردمي، بررسي مشکلات به صورت ميداني و رفع مشکلات روزمره و پيش‌پا افتاده محلات ازجمله اهداف اجراي اين طرح است، گفت: همچنين مشکلات فرا سازماني محلات نيز در اين بازديدها احصاء شده و در جلسات مشترک با ساير دستگاه‌هاي اجرايي براي رفع اين مشکلات تصميم‌‌گيري مي‌شود.
وي با اظهار اين‌که حدود يک‌سال از اجراي اين طرح مي‌گذرد، بيان کرد: محلات شهر بندرعباس با مشکلات فراواني روبه‌رو هستند که اميدواريم با تلاش و پشتکار عوامل شهرداري و همکاري مردم اين مشکلات در کوتاه‌ترين زمان ممکن برطرف شود.
گفتني است، شهردار بندرعباس با همراهي معاونان حوزه‌هاي مختلف، شهرداران مناطق و مديران شهرداري در اين روز از محلات 22بهمن، شهرک توحيد، پشت‌بند، خيابان سيدجمال‌الدين و همچنين اجراي طرح يکسان‌‌سازي پياده‌روي ميدان يادبود بازديد کرد.


تعداد بازدید :  267