شماره ۴۲۹ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۶ آبان
صفحه را ببند
تقدیر از شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری

برای نخستین‌بار در بین دستگاه‌های دولتی استان چهارمحال‌‌وبختیاری، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره به شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری
 اعطا شد.
این تقدیرنامه از سوی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، معاونت اجرایی رئیس‌جمهوری و با حضور وزیر بهداشت و درمان و برخی از مسئولان کشوری به شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری اعطا شد.
مهندس ناصر افشین به‌عنوان مدير كميته تعالی شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار داشت: با کسب این تقدیرنامه دریافتیم که پيمودن مسير تعالي و كيفيت در باور و عمل تمامي كاركنان شركت گاز نهادينه شده است و درحال‌حاضر اين شركت مي‌كوشد با مديريت به‌وسيله فرآيندها  و كسب موفقيت از طريق  كاركنان بيش از پيش شاهد پرورش خلاقيت  و نوآوري در سطح سازمان باشد.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان چهارمحال‌‌وبختیاری، ناصر افشین با اعلام این خبر تصریح کرد: شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری این جایزه را براساس ارزیابی دو روزه از بخش‌های مختلف مجموعه خود منطبق با مدل INQA  و منطق RADAR در راستای 7معیار جایزه ملی کیفیت ایران و بر پایه ساختار 5 کمیته تخصصی رهبری و راهبرد، فرآیندها و نتایج مشتریان، مسئولیت‌های اجتماعی، شراکت‌ها، منابع، نتایج کلیدی و کمیته منابع انسانی با برگزاری جلسات متعدد عمومی (کلیه سطوح سازمان) و تخصصی (برای کارشناسان و اعضای کمیته‌های تخصصی) اخذ کرده است.
 مدير عامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری بر رضایتمندی مشتریان و برخورد مناسب با ارباب رجوع تأکيد کرد و گفت: هدف نبايد صرفا دريافت گواهينامه و جايزه باشد بلکه نتيجه کار مي‌بايست عاملي در راستاي کسب‌رضايت خداوند متعال و مردم بوده و شرکت را در راه رسيدن به اهداف پيش‌بيني شده سوق دهد. ایشان از تلاش و جدیت کلیه همکاران و پیمانکاران اجرایی که در کسب ارتقای فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم و تحصیل رضایت آنان اهتمام کردند و درنهایت موجب مباهات و تعالی سازمان شدند، کمال تقدیر و تشکر به‌عمل آوردند.
مهندس مجید مهدیان، نماینده مدیریت در تعالی سازمانی   و رئیس واحد برنامه‌ریزی و کنترل شرکت گاز استان چهارمحال
 و بختیاری نیز به‌عنوان نماینده شرکت گاز استان در این همایش گفت: با دریافت این تقدیرنامه مسیر را هموار کردیم و تمام سعی پرسنل شرکت گاز استان این است تا دریافت تندیس این جایزه، تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.
یازدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهوری، هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، پیروزبخش رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، انتصاریان رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران، رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و بسیاری از مسئولان سازمان‌های دولتی و غیردولتی در سالن همایش‌های مرکز صداوسیما
برگزار شد.


تعداد بازدید :  184