شماره ۴۲۷ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان
صفحه را ببند
ذره‌بین

نجات عابرپیاده از چاه 17متری در جیرفت
یک عابر پس از سقوط در چاه 17متری در ابوذریه جیرفت توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر نجات یافت. شامگاه پنجشنبه در تماس تلفنی مبنی بر سقوط یک عابر در روستای ابوذریه جیرفت درون چاه، بلافاصله 3 اکیپ از امدادگران هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند. امدادگران موفق شدند پس از 2ساعت و 30 دقیقه عملیات، مرد مصدوم را از درون چاه بیرون بیاورند. این عابر به همراه همسر خود در حال گذر از یکی از کوچه‌های روستای ابوذریه بوده که چاه بدون حفاظ و تاریکی شب سبب سقوط فرد به داخل این چاه 17متری شده است. مرد مصدوم که از ناحیه مهره‌های کمر دچار شکستگی شده بود، پس از عملیات امدادونجات به بیمارستان امام‌خمینی(س)  جیرفت منتقل شد.

اعضای شرکت هرمی «کیونت» در دام پلیس
7مرد که برای فروش بلیت تورهای خارجی شرکت هرمی تأسیس کرده بودند به ایستگاه آخر رسیدند. رفت و آمد مشکوک در یک واحد آپارتمانی پرده از راز تجارت هرمی برداشت. مأموران پليس آگاهي شهرستان قدس با دريافت شکاياتي توسط همسايگان يک آپارتمان مبني بر رفت و آمدهاي مشکوک در يکي از واحدهای ساختمان، بررسي موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. به گزارش خبرگزاري آريا، سرهنگ کرمي‌زند فرمانده انتظامي شهرستان قدس در رابطه با این خبر گفت: «با شناسايي محل و آغاز تحقيقات پليس مشخص شد اعضاي يک باند شرکت هرمي، با اجاره منزلي در شهرستان قدس اقدام به عضوگيري از بين جوانان و شهروندان کرده بودند. پس از تعقيب و مراقبت محل فعاليت باند با هماهنگي مقام قضايي، مأموران پليس آگاهي موفق به دستگيري 7 عضو اين شرکت شدند. با بازجويي از متهمان مشخص شد آنها منزل را جهت فعاليت در يک شرکت هرمي به نام «کيونت» اجاره کرده که فعاليت آن شرکت شامل فروش بليت تورهاي مسافرتي خارجي از طريق اينترنت به افراد بوده و خريداران با خريد اين محصول و عضويت در اين شرکت، تشويق به جذب مشتريان بيشتر از طريق سيستم هرمي شده و با عضو شدن افراد شخص معرفی‌کننده پورسانت دریافت می‌کرده است.» با تحقيقات بيشتر از متهمان مشخص شد که آنها 600 ميليون ريال تحت عنوان شرکت هرمي کلاهبرداري کرده بودند.

انفجار گاز در بهشهر
انفجار گاز در یک واحد مسکونی در بهشهر موجب مرگ یک نفر و مصدوم شدن سه نفر از اعضای یک خانواده شد.  رئیس بیمارستان امام خمینی(س) بهشهر دراین‌باره گفت: ساعت یک بامداد دیروز در اثر انفجار ناشی از نشتی گاز در یک واحد مسکونی سه نفر از اعضای خانواده به‌شدت مصدوم شد و پسر خانواده نیز به علت شدت جراحات ناشی از سوختگی جان باخت. اسلام بابانژاد با بیان این‌که سه نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان امام(س) بهشهر انتقال داده شدند، تصریح کرد: به علت شدت جراحات سوختگی ناشی از انفجار گاز همه مصدومان که شامل یک مرد، یک زن و یک دختر بودند به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع شهرستان ساری انتقال داده شدند. وی با اشاره به این‌که درحال حاضر حال پدر این خانواده نیز وخیم گزارش شده است، گفت: حال یکی دیگر از مصدومان این حادثه که مادر خانواده است نیز بدحال گزارش شده است. رئیس بیمارستان امام خمینی(س) بهشهر افزود: یکی از مصدومان این حادثه که دختر این خانواده بوده است شرایط رو به بهبودی دارد.


تعداد بازدید :  390