شماره ۱۳۶۱ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند
صفحه را ببند
مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز از مردم:
مردم سهام پدیده را با اطمینان می خرند!

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز گفت: اگرطی سه سال گذشته این نگاه ایجاد شده بود که مردم سهام پدیده را با توجه به تبلیغات تلویزیونی خریده و فریب خورده اند، اما در آستانه سال جدید ، مردم سهام پدیده را با آگاهی و اشتیاق خریداری می کنند. به گزارش جهان اقتصاد، ابوالفضل انتظاری، مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در نشست خبری که بعد از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز برگزارشد، افزود: در دوره جدید، رونق نسبی به بازار نقل  و انتقالات پدیده  بازگشته به طوریکه روزانه چهار تا پنج و نیم میلیون خرید و فروش سهام پدیده در سامانه سناپ داریم. انتظاری افزود: شرکت ابنیه ، از اصلی‌ترین شرکت‌های گروه شرکت‌های پدیده شاندیز  است و بیشترین سهام مردمی مربوط به این شرکت است.
وی گفت: مقررشده بود ، شرکت ابنیه، سالانه یک مجمع عمومی و عادی داشته باشد و مجموع عمومی سال ۹۷ در ۴ ماهه نخست این سال برگزار و در جلسه مجمع سیاست‌های کلان یک ساله تصمیم‌گیری شد.
مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده شاندیز افزود: در دو ماه  گذشته افزایش اسمی ۵۰۰ درصدی سهام ابنیه که هر سهم به ۶ سهم تبدیل شد، موجب افزایش قیمت معاملاتی سهام شد. وی خاطرنشان کرد: بعد از مطالعات شرکت توسعه در ابنیه، افزایش سرمایه دوم پیشنهاد شد که لازمه آن تصویب از سوی مجمع بود و طبق قانون تجارت آگهی دادیم و فعالان بورس دعوت شدند. انتظاری گفت: این افزایش سهام به میزان ۴۰ درصد قیمت اسمی و معادل ۴۵۰ میلیارد تومان بوده که به تصویب مجمع عمومی رسید و در نتیجه رقم مجموع به ۱۵میلیارد و 750 تومان و تعداد سهام هم به ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون سهم افزایش پیدا کرد.
مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز با بیان اینکه در شرکت ابنیه اخیراً مصوبه‌ای داشتیم که اختیارات به مدت پنج  سال به هیئت مدیره واگذار شد، خاطرنشان کرد: مجمع، اختیارات کامل را به مدت یک سال به هیئت مدیره واگذار کرد که پیش‌بینی ما افزایش قدرت خرید با مدیریت بیشتر خواهد بود.
 انتظاری در پایان به برنامه‌های گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در زمینه معرفی هرچه بهتر سامانه سناپ به سهامداران،  اشاره کرد و گفت : سامانه سناپ ،‌ ویژه فعالیت‌های گروه شرکت‌های پدیده شاندیز طراحی شده که همه اطلاعات کامل و به‌روز جهت مشارکت و جذب سهامداران در این سامانه وجود دارد.

 


تعداد بازدید :  626