شماره ۱۳۶۱ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند
صفحه را ببند
خبر

45‌هزار واحد مسکن مهر مشکل قضائی دارند
احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه‌وشهرسازی گفت: درحال حاضر 45‌هزار واحد مسکن مهر مشکل قضائی دارند و به دادگستری‎ها ابلاغ شده که این پرونده‎ها در اولویت رسیدگی قرار گیرند. او افزود: 11هزار‌ میلیارد تومان اعتبار برای خدماتی مانند درمانگاه، مکان‎های ورزشی، فرهنگی، مذهبی و... نیاز است. همچنین 2700‌میلیارد تومان برای تکمیل محوطه‎سازی و راه‎ها و برای تأمین هزینه نصب و انشعاب آب، برق و گاز این سایت‎ها نیز 4هزار ‌میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

کشفیات کالاهای قاچاق ۲۳‌درصد افزایش یافت
مهر| رضا بهشتی‌زاده یک مقام مسئول در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشاره به افزایش ۲۳‌درصدی کشفیات کالاهای قاچاق گفت: ستاد با قوت و طبق برنامه به ماموریت‌های خود ادامه می‌دهد. به گفته او، در 10ماه نخست امسال، بیش از ۳۶‌هزار و ۲۱۶‌میلیارد ریال کالای مظنون به قاچاق کشف شده است.

اعلام نرخ ارز جز از طریق صرافی‌های مجاز، ممنوع
مهر| هرگونه اعلام نرخ خریدوفروش ارز توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، به جز صرافی‌های موضوع «مقررات ناظر بر عملیات ارزی صرافی‌ها» وفق ماده ۱۴ آن ممنوع است. صمد کریمی، مدیر اداره صادرات این بانک درخصوص شرایط مجازبودن صرافی‌ها به خریدوفروش ارز گفت: صرافی‌های مجاز مطابق با ماده ۵ «مقررات ناظر بر عملیات ارزی صرافی‌ها» درصورتی مجاز به خریدوفروش ارز هستند که قبلا نسبت به اعلام همزمان نرخ خریدوفروش ارز در محل استقرار صرافی و تارنمای خود اقدام کنند.

ایجاد ۱۲‌هزار شغل با منابع صندوق توسعه ملی
فارس| یک مقام بانکی از عاملیت 11‌میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی توسط بانک سپه برای پرداخت به 10‌هزار و 500 طرح مولد و اشتغالزا خبر داد و افزود: بانک سپه با تأمین مالی طرح‌های مختلف اقتصادی از محل صندوق توسعه ملی بیش از 12‌هزار شغل مستقیم ایجاد کرده است. محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه افزود: این بانک برای تأمین مالی طرح‌های مذکور اقدام به انعقاد قرارداد با متقاضیان واجدشرایط برای اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی به مبلغ 33‌هزار و 450‌میلیارد ریال کرده است.

 


تعداد بازدید :  266