شماره ۴۲۶ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۲ آبان
صفحه را ببند
فیلم‌های جدید به جای فیلم‌های توقیفی

در حالی که همچنان فضای سینمای ایران به خاطر نمایش فیلم‌های توقیفی در التهاب است و برخلاف قول معاونت سینمایی ارشاد، همچنان سرنوشت دو فیلم «عصبانی نیستم» و «قصه‌ها» در‌ هاله‌ای از ابهام است، از روز گذشته، سه فیلم جدید میهمان داریم، شیار ۱۴۳ و ساکن طبقه وسط روی پرده‌ی سینماها رفتند و در این میان آرایش غلیظ و شهر موش‌ها از اکران برداشته شدند.
گویا به جای فیلم «عصبانی نیستم»، فیلم «مستانه» به کارگردانی حسین فرح‌بخش برای اکران در نظر گرفته شده است.
فیلم‌های گروه «هنر و تجربه» نیز همچنان ادامه دارد. فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری همچنان به اکران خود ادامه می‌دهد و به تازگی دو فیلم توقیفی سال‌ها پیش با نام «پوسته» به کارگردانی مصطفی آل‌احمد و نیز «پرویز» به کارگردانی «محمد ورزی» نیز در همین گروه اکران شده است.
 اما از امروز فیلم «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگری در گروه سینما استقلال اکران شده است. همچنین فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار است که درگروه سینما آزادی روی پرده رفته است. این فیلم جایگزین فیلم «آرایش غلیظ» شده است. البته قرار است از هفته آینده سینماهای دیگری به مجموع سینماهای نمایش‌دهنده فیلم «شیار ۱۴۳»
 افزوده شود.
همچنین فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی از امروز به مدت یک هفته با سر گروهی آفریقا به نمایش خود در سینما‌ها ادامه می‌دهد. این فیلم طی دو هفته، 400 ‌میلیون تومان فروش داشته است. فیلم سینمایی «نطفه شوم» به کارگردانی کریم آتشی نیز از این هفته در گروه آزاد اکران شده است. اما اکران فیلم‌های «آتش بس ۲» به کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین و نیز فیلم «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی همچنان ادامه دارد.

 


تعداد بازدید :  209