شماره ۱۳۴۸ | ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن
صفحه را ببند
ویترین ایران

اقتصاد را امنیتی نکردیم
تسنیم| ولی‌الله سیف رئیس‌ کل بانک مرکزی ضمن تأکید بر مبارزه با فساد در همه ابعاد اقتصادی اعلام کرد: بانک مرکزی علیرغم هزینه‌های مبارزه با فساد، تعلل و مسامحه‌ای در برخورد با اخلالگران اقتصادی نخواهد داشت. او با اشاره به برخورد با اخلالگران ارزی در روزهای اخیر و انتقاد از برخی افراد که آن را امنیتی‌کردن اقتصاد تلقی می‌کنند، گفت: برخورد با اخلالگران اقتصادی در دنیا یک عرف و هنجار پذیرفته ‌شده است، بر این مبنا نیروی انتظامی با همکاری بانک مرکزی در روزهای اخیر با اخلالگران ارزی برخورد کرده، لیکن متاسفانه برخی با تحلیل‌های نادرست این اقدام بانک مرکزی را امنیتی‌کردن فضای اقتصادی عنوان می‌کنند، این درحالی است که برخورد با افراد مجهول‌الهویه که با فعالیت‌های سوداگرانه تخریب‌های فراوانی برای اقتصاد کشور ایجاد می‌کنند، بر مبنای عرف جهانی است.

گازرسانی به 6 روستای رامسر
ایرنا|  طرح گازرسانی به 6 روستای بخش مرکزی شهرستان رامسر دیروز شنبه با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بهره‌برداری شد. فریبرز اسماعیلی رئیس اداره گاز رامسر با بیان این‌که برای گازرسانی به این 6 روستا اعتباری افزون بر 33‌میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با افتتاح این طرح، 250 خانوار در روستاهای لیماکش، کلک، مازولنگه، اسالم دشت، سیاسان و دراز پشته از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

سرمایه‌گذاری 2‌میلیارد دلاری هندی‌ها در ایران
ایرنا|  عباس آخوندی وزیر راه‌وشهرسازی که به همراه رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به هند سفر کرده، از موافقت اولیه برای سرمایه‌گذاری 2‌میلیارد دلاری در حوزه بندر و ریل با هندی‌ها خبر داد. به گفته او، مسائل مختلفی در حوزه بندر و ریل در سفر رئیس‌جمهوری به هند نهایی می‎شود و جمع سرمایه‎گذاری مشترک با این کشور در این دو حوزه با انجام این پروژه‎ها به حدود 2‌میلیارد دلار خواهد رسید.

خرید پرتقال کیلویی 250 تومان کذب است
فارس| دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: پرتقال شمال در بدترین حالت روی درخت کیلویی 800 تا‌ هزارتومان خریداری شده و 30‌هزار تن هم از سوی دولت برای تنظیم بازار شب عید به قیمت کیلویی 2100تومان خریداری شده که 20‌هزار تن آن تا دیروز حمل شده است.

عیدی کارمندان با حقوق بهمن واریز می‌شود
فارس|  سیدصدرالدین صدری‌نوش‌آبادی، معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با تأکید بر پرداخت عیدی کارمندان دولت با حقوق بهمن‌ماه گفت: دولت در اصلاحیه قانون مدیریت خدمات کشوری که به مجلس ارسال کرده، افزایش ضریب عیدی کارمندان دولت را پیشنهاد کرده است.


تعداد بازدید :  417