شماره ۱۳۴۶ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

اقدام غیرقابل باور اتحادیه جهانی کشتی علیه ایران| رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد روزهای ۱۸ و ۱۹ فروردین‌ماه‌ سال آینده به میزبانی آیواسیتی آمریکا برگزار خواهد شد که براساس این قرعه‌کشی، تیم‌ملی کشورمان در گروه اول این مسابقات با تیم‌های آمریکا، گرجستان و ژاپن هم‌گروه شد. در کنار این قرعه‌کشی مراسم گروه‌بندی جام‌جهانی کشتی زنان نیز برگزار شد، اما درحالی‌ که قرار است کشورمان فروردین‌ماه و به فاصله چند روز از جام‌جهانی آزاد، میزبان جام‌جهانی کشتی فرنگی در اهواز باشد، در کمال تعجب خبری از قرعه‌کشی این رقابت‌ها نبود. گویا اتحادیه جهانی کشتی حتی نامه ارسالی به کشورها درخصوص این مسابقات را نیز نادیده گرفته است.


حکم توقیف اموال استقلال در دست یک خانم| ظهر روز گذشته خانمی به همراه یک مأمور در محل باشگاه استقلال حضور یافت و اعلام کرد که حکم توقیف اموال باشگاه استقلال را دارد. با توجه به این‌که سیدرضا افتخاری مدیرعامل و پندار توفیقی معاون باشگاه در دوجه به سر می‌برند، کارمندان باشگاه از این اتفاق متعجب شده بودند. این خانم اعلام کرد که وکیل کسی است که چک باشگاه استقلال را در دست داشته و چون این چک پاس نشده، حکم توقیف اموال باشگاه را گرفته است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این چک را یکی از مربیان سابق استقلال خرج کرده و چک هم به دست کسی افتاده که وقتی به بانک مراجعه می‌کند، متوجه خالی‌بودن حساب می‌شود.


توافق پتروشیمی با حامد حدادی برای غرب‌آسیا| تیم بسکتبال پتروشیمی که نماینده ایران در رقابت‌های غرب‌ آسیا خواهد بود، با حامد حدادی، سنتر تیم‌ملی به توافق رسیده‌ است. تیم بسکتبال پتروشیمی اسفندماه باید به اردن برود و در رقابت‌های غرب ‌آسیا شرکت کند. این تیم برای حضوری قدرتمند در این تورنمنت با حامد حدادی، ستاره بسکتبال کشور به توافق رسیده‌ است. پتروشیمی در دوره گذشته غرب‌ آسیا نایب قهرمان شد. در باشگاه‌های آسیا مقامی کسب نکرد و در لیگ برتر نیز سوم شد. شاگردان مهران شاهین‌طبع حالا برای پس‌گرفتن قهرمانی از الریاضی لبنان و کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا در مسابقات غرب‌آسیا شرکت می‌کنند.


حمایت شورای فنی وزنه‌برداری از زنان این رشته| درجلسه شورای‌عالی فنی فدراسیون وزنه‌برداری محمدحسین برخواه سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان در این جلسه حضور داشت و توضیحات خود را درخصوص مسابقات قهرمانی کشور در اهواز ارایه کرد. وی همچنین در مورد برگزاری اردوهای تیم‌ملی نظرات خود را بیان کرد و زمان‌بندی دقیق این اردوها با تأیید و تصویب اعضای شورای‌عالی فنی، نهایی شد. یکی دیگر از مباحثی که در جلسه سی‌وششم شورای‌عالی فنی مورد بررسی قرار گرفت، فعالیت وزنه‌برداری بانوان بود. برهمین اساس، خانم دکتر طریقت نایب‌رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری، گزارش خود را درخصوص برگزاری نخستین دوره رکوردگیری بانوان در تالار وزنه‌برداری آزادی، ارایه کرد و همچنین به تشریح برنامه‌های‌ سال آینده وزنه‌برداری بانوان پرداخت.


تعداد بازدید :  243