شماره ۱۳۴۶ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن
صفحه را ببند
بدشانسی بزرگ کاپیتان تیم‌ملی فوتبال
دژاگه جام‌جهانی را از دست داد؟

شهروند| چند هفته بیشتر از انتشار خبر پیوستن کاپیتان تیم‌ملی ایران به ناتینگهام فارست نگذشته بود که خبر مصدومیت شدید این بازیکن شوک بزرگی به کادرفنی و علاقه‌مندان فوتبال ایران وارد کرد.
بدشانسی دوباره دژاگه
اشکان دژاگه که در 2‌سال اخیر با بدشانسی‌های زیادی مواجه شده، بار دیگر با مصدومیت شدیدی روبه‌رو شده است. کاپیتان تیم‌ملی ایران که فصل گذشته در ابتدا از لیست العربی قطر با وجود قرارداد 5ساله کنار گذاشته شده بود و یک نیم‌فصل را بدون تیم ماند، در نیم‌فصل دوم به بوندس‌لیگا و وولفسبورگ برگشت. اشکان درحالی‌ که انتظار داشت به روزهای طلایی خود با این تیم آلمانی بازگردد، با مصدومیت مواجه شد و نتوانست دقایق زیادی برای وولفسبورگ به میدان برود. دژاگه امیدوار بود در ‌سال جام‌جهانی اتفاقات متفاوتی برایش رقم بخورد اما بازهم نیم‌فصل اول را بیرون نشست. در آخرین روزهای نقل و انتقالاتی زمستانی کاپیتان تیم‌ملی ایران بالاخره به تیم ناتینگهام فارست در لیگ دسته اول انگایس پیوست تا شاید روزهای خوبی را در چند ماه منتهی به جام‌جهانی داشته باشد. با این حال روز گذشته خبر شوکه‌کننده‌ای از وضع اشکان به گوش رسید. در تمرینات هفته گذشته تیم فوتبال ناتینگهام فارست مصدوم شد و درنهایت مجبور به عمل جراحی شد تا بار دیگر با اتفاقاتی مشابه فصل قبل مواجه شود.
اشکان به جام‌جهانی می‌رسد؟
کارلوس کی‌روش روز گذشته در صفحه شخصی خود با انتشار خبر مصدومیت دژاگه نوشت: «بعد از مصدومیت و عمل جراحی این بازیکن در انگلستان زمان حمایت از اشکان بعد از مصدومیت برای ریکاوری است. کارکنان تیم‌ملی از وضع اشکان آگاه هستند و امیدواریم او بتواند در اسرع‌وقت به تیم‌ملی اضافه شود. ما برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.» کی‌روش هم در این متن اشاره‌ای به زمان بازگشت دژاگه نکرده اما برخی از رسانه‌ها از دوری 2ماهه این بازیکن از میادین خبر داده‌اند. اگر همه چیز برای کاپیتان ایران خوب پیش برود،‌ او می‌تواند اوایل اردیبهشت‌ماه تمریناتش را پیگیری کند اما با توجه به نامشخص‌بودن وضع عمل جراحی این بازیکن نمی‌توان درباره آینده اظهارنظر کرد و مشخص نیست که این عمل جراحی باعث از دست‌دادن جام‌جهانی می‌شود یا خیر. بدون ‌شک غیبت کاپیتان تیم‌ملی در جام‌جهانی می‌تواند خبر بدی برای کی‌روش باشد، چون او در چند ‌سال اخیر حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده بود.


تعداد بازدید :  430