شماره ۱۳۴۶ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن
صفحه را ببند
سینمای جهان

آسوشیتدپرس خبر داد: کلینت ایستوود پس از ۶‌سال با بازی در نقش پیرترین قاچاقچی موادمخدر جهان در فیلم «لئو شارپ» دوباره جلوی دوربین می‌رود. ایستوود که در سال‌های اخیر توجه خود را بیشتر بر کارگردانی متمرکز کرده، حالا در فیلم «لئو شاپ» هم بازیگر، هم کارگردان، هم تهیه‌کننده است.  

 

«هالیوود ریپورتر» نوشت: «مورگان فریمن» و «فارست ویتیکر» درحال مذاکره برای بازی در تریلر اکشن «رز سَمی» به کارگردانی «جورج گالو» هستند. «جان تراولتا» نیز در این فیلم با حضور دخترش «الا بلو تراولتا» هنرنمایی می‌کند که پیشتر در فیلم کمدی «سگ‌های پیر» هم همبازی شده بودند. «گالو» فیلمنامه‌نویسی این اثر را هم براساس رمانی از «ریچارد سالواتوره» برعهده دارد.

 

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، «نیل موریتس» قصد دارد فیلمی را براساس زندگی «آلفرد نوبل» تهیه کند. این فیلم براساس فیلمنامه‌ای از «پل وارتز» ساخته می‌شود و به تلاش «نوبل» برای راه‌اندازی جایزه صلح «نوبل» به همراه دستیارش تا زمان مرگ او می‌پردازد. «آلفرد نوبل» شیمیدانی سوئدی و مخترع دینامیت بود که برای به یادگارگذاشتن میراثی صلح‌آمیز از خود، جایزه صلح نوبل و دیگر جوایز این مجموعه را بنیان گذاشت.

 

مهر به نقل از‌ هالیوود ریپورتر نوشت: «جنگ برای سیاره میمون‌ها» با دریافت چهار جایزه از انجمن جلوه‌های ویژه (VES)، برنده بزرگ شب جوایز این انجمن بود. این فیلم ضمن این‌که جایزه اصلی دستاورد فوق‌العاده جلوه‌های ویژه را برد، سه جایزه دیگر نیز برای شبیه‌سازی، ترکیب و شخصیت انیمیشنی را از شانزدهمین مراسم اهدای جوایز انجمن جلوه‌های ویژه دریافت کرد. جایزه «ژرژ ملی‌یس» این انجمن نیز به «جو لتری» مسئول جلوه‌های ویژه این فیلم اهدا شد. از «جان فاوارو» که جایزه انجمن جلوه‌های ویژه تصویری اسکار را پارسال برای «کتاب جنگل» دریافت کرده بود، با دریافت جایزه یک عمر دستاورد هنری تجلیل شد. در بخش تلویزیونی نیز، ۵ جایزه به «بازی تاج و تخت» اهدا شد و همچنین در بخش انیمیشن نیز «کوکو» چهار جایزه را از آن خود کرد.


تعداد بازدید :  443