شماره ۱۳۴۶ | ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن
صفحه را ببند
ویترین خانواده

نمایشگاه بهاره برپا می‌شود
نمایشگاه بهاره از فردا در مصلای تهران برپا می‌شود. عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی ‌سال در نمایشگاه‌ بهاره امسال هم مانند سال‌های گذشته اجرا می‌شود و طی سه دوره در مجموعه چهل‌سرای مصلی امام‌خمینی(ره) تهران برپا خواهد شد. در دور اول، جشنواره خرید بهاره تهران از 25 بهمن آغاز شد و تا 4 اسفند ادامه دارد، همچنین در دور دوم، این جشنواره از 8 تا 18 اسفند برپا خواهد بود و درنهایت جشنواره خرید بهاره تهران در دور سوم از 20 تا 25 اسفند در مجموعه چهل‌سرای مصلی امام‌خمینی(ره) برپا خواهد بود.
علاقه‌مندان برای خرید اقلام مورد نیاز خود ازجمله شیرینی، خشکبار، پوشاک و لوازم خانگی می‌توانند روزهای عادی از ساعت 10 تا 20 و روزهای جمعه از ساعت 14 تا 20 به نمایشگاه مذکور مراجعه کنند.

 

میوه شب عید کافی است
تسنیم| رئیس سازمان تعاون روستایی استان تهران گفت: ۶‌هزار تن سیب و پرتقال از ۲۰ اسفند در ۸۰ مرکز در استان تهران توزیع می‌شود. عباس سیاح با اشاره به این‌که امسال میوه به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده است، افزود: براساس تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده، قیمت میوه شب عید 15‌درصد پایین‌تر از قیمت معمول بازار خواهد بود . او درباره چگونگی نظارت بر عرضه میوه شب عید گفت: میوه شب عید با برچسب سازمان تعاون روستایی عرضه می‌شود، بنابراین از امکان هرگونه سوءاستفاده جلوگیری خواهد شد. روی برچسب میوه شب عید واژه تنظیم بازار نوروزی نوشته شده است.


تعداد بازدید :  446