شماره ۱۳۴۳ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۳ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

قهرمانی یخ‌نوردان ایرانی در آسیا| رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی آسیا در کنار جام‌جهانی به میزبانی «چئو سونگ» در شرایطی برگزار شد که در ماده سرعت سه مدال توسط بانوان یخ‌نورد کشورمان کسب شد. در این رقابت‌ها زینب موسوی مدال طلا را کسب کرد، نسرین عبدالرحیمی به مدال نقره رسید و شبنم اسدی مدال برنز را بر گردن آویخت. در بخش مردان نیز، محسن بهشتی بر سکوی نخست ایستاد و محمدرضا صفدریان توانست مدال برنز را به دست بیاورد. به این ترتیب تیم‌ملی یخ‌نوردی ایران با کسب 360 امتیاز عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
پرتغال بر بام فوتسال قاره سبز| فینال جام‌ملت‌های فوتسال اروپا شنبه‌شب بین دو تیم پرتغال و اسپانیا برگزار و پرتغال با گلزنی در وقت‌های اضافه سه بر دو پیروز شد. پرتغال خیلی زود به گل رسید و در دقیقه یک دروازه حریفش را باز کرد و در لحظات پایانی نیمه اول اسپانیا بازی را به تساوی رساند. نیمه دوم هم با تساوی 2 تیم به پایان رسید تا وقت‌های اضافی تعیین‌کننده قهرمان باشد. درنهایت پرتغال با گلزنی در لحظات پایانی جام قهرمانی را بالای سر برد تا بعد از فوتبال این‌که قهرمان یورو 2016 شده بود، حالا فوتسال پرتغال نیز چنین عنوانی را کسب کند.
علیپور جزو 10 ستاره لیگ قهرمانان آسیا| در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، AFC در گزارشی به معرفی 10 ستاره این فصل رقابت‌ها پرداخته است که نام علی علیپور آقای گل این فصل فوتبال ایران نیز به چشم می‌خورد. ‌هالک گلزن تیم شانگهای چین که در عضویت تیم‌ملی برزیل بوده، در صدر این فهرست قرار گرفته است. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازیکن ایرانی نوشت: علی علیپور این فصل در بهترین شرایط خودش قرار داشته و توانسته جای خالی مهدی طارمی گلزن اول این تیم که به الغرافه رفته است را به خوبی پر کند.
لیبروی جنجالی بازهم محروم شد| چهارشنبه هفته گذشته دور رفت پلی‌آف لیگ برتر والیبال برگزار شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم شهرداری ورامین در خانه با نتیجه 3 بر صفر مقابل پیکان شکست خورد. در اواسط این بازی تماشاگران نسبت به داوری این دیدار اعتراضات شدیدی داشتند که درنهایت به توقف بازی منجر شد. احسن شیرکوند، لیبروی شهرداری ورامین برای آرام‌کردن تماشاگران میکروفن سالن را دست گرفت و حرف‌هایی بر زبان آورد که فدراسیون تشخیص داد تا او را تا اطلاع ثانوی محروم کند. این بازیکن بارها در چند‌ سال اخیر از سوی فدراسیون با محرومیت روبه‌رو شده است.


تعداد بازدید :  293