شماره ۴۲۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

فرش قرمز در اکران آلمانی
اعضای تیم قهرمان جام‌جهانی در مراسو رونمایی از فیلم«مانشاف» قدم روی فرش قرمز برلین گذاشتند. در این مراسم که به مناسبت اکران رسمی فیلمی درباره قهرمانی آلمان در جام‌جهانی برگزار شد، خانواده بازیکنان و
 یوآخیم لو، سرمربی تیم‌ملی آلمان هم حضور داشتند. سرمربی ژرمن‌ها در صد و بیستمین روز تبدیل شدن آلمان به قهرمان جام‌جهانی از تولید یک فیلم آموزنده حرف زد:  «فوق‌العاده از دیدن این اثر هنری خوشحال شدم. همچنین از حضور هواداران بیشمار در حاشیه مراسم خرسندم. چون این فیلم برای تک تک مخاطبانش واقعا آموزنده است.» خبر خوب دیگر درباره فوتبال آلمان این‌که مسوت اوزیل، بازیکن آلمانی آرسنال به خاطر پرداخت هزینه درمان 23 کودک برزیلی، جایزه ویژه فعالیت‌های خیرخواهانه موسوم به«لاروس» را در امروز دربرلین دریافت می‌کند.

آرسنال، اولین خواستار مسی
در کتاب جدید درباره زندگی شخصی لیونل مسی، مشخص شده آرسنال در 15 سالگی اعجوبه، اولین خواستار بزرگ او بود. طبق آنچه«بالایگو» نویسنده این اثر نوشته مسی در سن 15 سالگی و در آکادمی بارسا مورد توجه «فرانسیس کایگو» یکی از ماموران کشف استعداد تیم انگلیسی قرار می‌گیرد. این نماینده تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن خانواده مسی برای انتقال به لندن می‌کند اما درخواست و پیشنهادش مورد موافقت واقع نمی‌شود.

شکایت و شکایت کشی در وست فالیا
رومن وایدن فلر، دروازه بان دورتموند روز جمعه در دادگاه محلی دورتموند از خود در مقابل شکایت یک باغبان متخصص اهل لودینگ‌هاوزن دفاع می‌کند. این متخصص مدعی است بنابه سفارش گلر دوم تیم‌ملی آلمان، محوطه منزل ویلایی وایدن فلر را درختکاری و گل‌آرایی کرده اما بازیکن دورتموند دستمزدش 11‌هزار یورویی او را نپرداخته است. نیمه دیگر منطقه
«نورث راین وست فالیا» هم درگیر شکایت است. رئیس شالکه آلمان باید دردادگاه در مورد شکایت پسر برادرش پاسخگو شود. علت این امر به خاطر بحث مدیریت شرکت تهیه و تولید گوشت است که در ظاهر ارث خانوادگی محسوب می‌شود اما برادرزاده‌ رئیس شالکه به ناتوانی عموی خود در اداره و مدیریت آن اعتراض و شکایت دارد.

 


تعداد بازدید :  239