شماره ۱۳۴۳ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۳ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

وقتی مسی 114 ‌سال قبل کارگر معدن بود| می‌گویند همه مردم در جهان بدل دارند و زمانی که از همه صحبت می‌شود یعنی تمام مردم بدل دارند؛ حتی لیونل مسی. اکانت Bet Clever در تويیتر یک عکس قدیمی از ‌سال ۱۹۰۴ پیدا کرد و آن را به اشتراک گذاشت. در این تصویر تعداد زیادی معدنچی که در معدن زغال‌سنگ جنوب ولز کار می‌کردند، دیده می‌شود. یکی از این افراد شباهت زیادی به مسی دارد. کسی که به چنین کار سختی مشغول بود پس از ۱۰۰‌سال بدلش پیدا شد و او بهترین بازیکن جهان بود.


پیام زلزله در دهکده بازی‌های المپیک زمستانی| ساعت پنج صبح روز گذشته زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر شمال غربی شهر پونانگ کره‌جنوبی را لرزاند. این شهر ۱۰۰ مایل با پیونگ چانگ محل برگزاری بازی‌های المپيک زمستانی ۲۰۱۸ فاصله دارد؛ البته هیچ خسارتی از این زلزله گزارش نشده است. با این حال ورزشکارانی که گوشی‌های همراه خود را راه‌اندازی کرده‌اند، دیشب پیام اخطار زلزله را بر روی گوشی‌های خود دریافت کردند.


نیویورک، گران‌ترین تیم لیگ NBA| برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، ارزش هر کدام از تیم‌های حاضر در NBA به بیش از یک‌میلیارد دلار رسید. در‌ سال 2018، میانگین ارزش هر تیم در لیگ به یک‌میلیارد و 650‌میلیون دلار رسید که نسبت به‌ سال قبل 22‌درصد افزایش داشته است. گران‌ترین تیم NBA در حال حاضر، نیویورک نیکس به ارزش 3/6‌ میلیارد دلار است. نیکس، ششمین تیم باشگاهی جهان پس از دالاس کابویز،‌ نیویورک یانکیز، منچستریونایتد، بارسلونا، رئال‌مادرید و نیوانگلند پتریوتس از نظر ارزش به حساب می‌آید. لس‌آنجلس لیکرز با 3/3‌میلیارد دلار و گلدن استیت وریرز با 1/3‌میلیارد دلار در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.


تردید سرنا ویلیامز درباره مسابقه‌های گرند اسلم ۲۰۱۸| سرنا ویلیامز که به دلیل زایمان ‌سال گذشته‌اش دچار افت آمادگی جسمانی شده بود، اخیرا اعلام کرد که قصد دارد در مسابقه‌های فدکاپ شرکت کند. ویلیامز اعلام کرده برنامه‌اش برای مسابقه‌های گرند اسلم ‌سال آینده مشخص نیست و نمی‌داند که می‌تواند در این مسابقات شرکت کند یا خیر.


تعداد بازدید :  306